صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
چهارشنبه 14 خرداد 1404
فهرست مقالات
جستارهای زبانی
، 1400، جلد ۱۲، شماره ۵
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
Cultuling Analysis of “Devaluation” in the Iranian Culture
1401/2/15
-
۲۰ بار
۲
L2 Motivation within the Ecology of Language Learning in Rural Settings
1401/2/15
-
۲۱ بار
۳
Self-identity Changes among Chinese EFL Undergraduate Students
1401/2/15
-
۱۷ بار
۴
Cross-Cultural Study of Compliment Responses: A Pragmatic Analysis of a Persian and English Speech Act
1401/2/15
-
۱۷ بار
۵
Harnessing Conversation Analysis-(CA) Informed Language-in-talk Log Assignments to Improve Conversation Skills of EFL Learners
1401/2/15
-
۲۱ بار
۶
Pre-service L2 Teachers’ Professional Knowledge, Academic Self-Concept and Instructional Practice
1401/2/15
-
۲۲ بار
۷
Exploring Teaching Demonstrations in the Teaching Journals: A Case of Filipino Pre-Service Teachers
1401/2/15
-
۱۷ بار
۸
A Pragmalinguistic and Sociopolitical Analysis of Vague Language in Two Iranian Presidents’ International Interviews
1401/2/15
-
۲۰ بار
۹
Metaphors about Balinese Women: From Semantic Analysis to Cultural Pragmatic Interpretations
1401/2/15
-
۱۷ بار
۱۰
On the Effects of Linguistic, Verbal, and Visual Mnemonics on Idioms Learning
1401/2/15
-
۲۰ بار
۱۱
An Investigation into Pronunciation Representation in an EFL Textbook Series Utilized in a Turkish State University
1401/2/15
-
۱۹ بار
۱۲
The Effect of Collaborative Writing Using Google Docs on EFL Learners’ Writing Performance and Writing Self-regulation
1401/2/15
-
۲۱ بار
۱۳
Interpersonal Meaning Analysis of Donald Trump’s Remarks on COVID-19 Outbreak
1401/2/15
-
۱۶ بار
۱۴
Power Dominance and Interaction Features in Iranian EFL Teachers’ Classroom Discourse
1401/2/15
-
۲۱ بار
۱۵
Students' perceptions of teachers' written feedback on EFL writing in a Vietnamese tertiary context
1401/2/15
-
۲۰ بار
۱۶
Exploring Cognitive Activation Writing Strategies among Iranian English Language Teachers
1401/2/15
-
۱۶ بار
۱۷
The relationship between L1 and L2 reading attitudes in EFL primary school learners: The role of gender, age, and L2 proficiency
1401/2/15
-
۱۷ بار
۱۸
Communicative Moves in English Conceptual Review Article Abstracts: A Genre-based Corpus-driven Discourse Analytic Approach
1401/2/15
-
۲۱ بار
۱۹
Academic Major Change: Exploring the Experiences and Views of MA TEFL Major-Changers and University Instructors
1401/2/15
-
۲۰ بار
۲۰
Impact of Dynamic Assessment Principles on Learning and Retention of Conditional Sentences among Iranian Intermediate EFL Learners
1401/2/15
-
۲۲ بار
۲۱
Compréhension de Texte en Langue Maternelle et en Langue Étrangère: Élaboration d’un Modèle de Différences entre Processus, Lecteurs et Contextes
1401/2/15
-
۲۶ بار
۲۲
Les traits identitaires et l’ethos dans les discours d’Atatürk, un leader exceptionnel
1401/2/15
-
۱۴ بار
۲۳
On the Accuracy of English Language Teachers’ Writing Assessment
1401/2/15
-
۱۹ بار
۲۴
L’énigmatique singularité de l’œuvre dans la peinture de Mehdi Sahabi. Pour une sémiotique de l’ « effet de l’art »
1401/2/15
-
۱۵ بار
۲۵
À PROPOS DE LA NON-GÉNÉRICITÉ, concept fondant un invariant de la lisibilité de l’œuvre picturale Analyse d’une série de Mehdi Sahabi : «Junkyard Cars»
1401/2/15
-
۱۹ بار
۲۶
Visage et visagéité Hantise figurative chez Mehdi Sahabi
1401/2/15
-
۲۲ بار
۲۷
Étude de l’élasticité dans les vers narratifs de Hafez: De la sémiosphère à l’espace condensé
1401/2/15
-
۲۷ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه