فهرست مقالات


جستارهای زبانی، 1400، جلد ۱۲، شماره ۵
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ Cultuling Analysis of “Devaluation” in the Iranian Culture 1401/2/15 - Get XML Data ۲۰ بار
۲ L2 Motivation within the Ecology of Language Learning in Rural Settings 1401/2/15 - Get XML Data ۲۱ بار
۳ Self-identity Changes among Chinese EFL Undergraduate Students 1401/2/15 - Get XML Data ۱۷ بار
۴ Cross-Cultural Study of Compliment Responses: A Pragmatic Analysis of a Persian and English Speech Act 1401/2/15 - Get XML Data ۱۷ بار
۵ Harnessing Conversation Analysis-(CA) Informed Language-in-talk Log Assignments to Improve Conversation Skills of EFL Learners 1401/2/15 - Get XML Data ۲۱ بار
۶ Pre-service L2 Teachers’ Professional Knowledge, Academic Self-Concept and Instructional Practice 1401/2/15 - Get XML Data ۲۲ بار
۷ Exploring Teaching Demonstrations in the Teaching Journals: A Case of Filipino Pre-Service Teachers 1401/2/15 - Get XML Data ۱۷ بار
۸ A Pragmalinguistic and Sociopolitical Analysis of Vague Language in Two Iranian Presidents’ International Interviews 1401/2/15 - Get XML Data ۲۰ بار
۹ Metaphors about Balinese Women: From Semantic Analysis to Cultural Pragmatic Interpretations 1401/2/15 - Get XML Data ۱۷ بار
۱۰ On the Effects of Linguistic, Verbal, and Visual Mnemonics on Idioms Learning 1401/2/15 - Get XML Data ۲۰ بار
۱۱ An Investigation into Pronunciation Representation in an EFL Textbook Series Utilized in a Turkish State University 1401/2/15 - Get XML Data ۱۹ بار
۱۲ The Effect of Collaborative Writing Using Google Docs on EFL Learners’ Writing Performance and Writing Self-regulation 1401/2/15 - Get XML Data ۲۱ بار
۱۳ Interpersonal Meaning Analysis of Donald Trump’s Remarks on COVID-19 Outbreak 1401/2/15 - Get XML Data ۱۶ بار
۱۴ Power Dominance and Interaction Features in Iranian EFL Teachers’ Classroom Discourse 1401/2/15 - Get XML Data ۲۱ بار
۱۵ Students' perceptions of teachers' written feedback on EFL writing in a Vietnamese tertiary context 1401/2/15 - Get XML Data ۲۰ بار
۱۶ Exploring Cognitive Activation Writing Strategies among Iranian English Language Teachers 1401/2/15 - Get XML Data ۱۶ بار
۱۷ The relationship between L1 and L2 reading attitudes in EFL primary school learners: The role of gender, age, and L2 proficiency 1401/2/15 - Get XML Data ۱۷ بار
۱۸ Communicative Moves in English Conceptual Review Article Abstracts: A Genre-based Corpus-driven Discourse Analytic Approach 1401/2/15 - Get XML Data ۲۱ بار
۱۹ Academic Major Change: Exploring the Experiences and Views of MA TEFL Major-Changers and University Instructors 1401/2/15 - Get XML Data ۲۰ بار
۲۰ Impact of Dynamic Assessment Principles on Learning and Retention of Conditional Sentences among Iranian Intermediate EFL Learners 1401/2/15 - Get XML Data ۲۲ بار
۲۱ Compréhension de Texte en Langue Maternelle et en Langue Étrangère: Élaboration d’un Modèle de Différences entre Processus, Lecteurs et Contextes 1401/2/15 - Get XML Data ۲۶ بار
۲۲ Les traits identitaires et l’ethos dans les discours d’Atatürk, un leader exceptionnel 1401/2/15 - Get XML Data ۱۴ بار
۲۳ On the Accuracy of English Language Teachers’ Writing Assessment 1401/2/15 - Get XML Data ۱۹ بار
۲۴ L’énigmatique singularité de l’œuvre dans la peinture de Mehdi Sahabi. Pour une sémiotique de l’ « effet de l’art » 1401/2/15 - Get XML Data ۱۵ بار
۲۵ À PROPOS DE LA NON-GÉNÉRICITÉ, concept fondant un invariant de la lisibilité de l’œuvre picturale Analyse d’une série de Mehdi Sahabi : «Junkyard Cars» 1401/2/15 - Get XML Data ۱۹ بار
۲۶ Visage et visagéité Hantise figurative chez Mehdi Sahabi 1401/2/15 - Get XML Data ۲۲ بار
۲۷ Étude de l’élasticité dans les vers narratifs de Hafez: De la sémiosphère à l’espace condensé 1401/2/15 - Get XML Data ۲۷ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه