فهرست مقالات
| تعلیم و تربیت، 1400، جلد ۳۷، شماره ۴ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | طراحی برنامه درسی سواد رسانه ای ویژه دوره ابتدایی | 1401/2/15 | - | ۳۸ بار | ||
| ۲ | واکاوی «مؤلفههای اجرای برنامهدرسی ملی» | 1401/2/15 | - | ۳۳ بار | ||
| ۳ | کارورزیها: بستری برای ایجاد خِرَد حرفهای در دانشجو- معلمان دانشگاه فرهنگیان | 1401/2/15 | - | ۳۴ بار | ||
| ۴ | ارزشیابی برنامه درسی قرآن دوره اول ابتدایی در سطح برنامه کسب شده | 1401/2/15 | - | ۳۷ بار | ||
| ۵ | کاربست همرسانی تجربه زیستۀ معلمان در قالب اتوبیوگرافی از طریق شبکههای اجتماعی برای آموزش همکاران | 1401/2/15 | - | ۳۳ بار | ||
| ۶ | اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان بر فرسودگی تحصیلی دانش آموزان پسر | 1401/2/15 | - | ۳۷ بار | ||
| ۷ | تعیین کننده های سلامت سازمانی در مدرسه و تعیین شونده های ناشی از آن: یک مطالعه کیفی | 1401/2/15 | - | ۳۲ بار | ||
| ۸ | بررسی تأثیر آموزش تاریخ علم فیزیک بر درک دانشجو- معلمان از فرایند مدل سازی در فیزیک | 1401/2/15 | - | ۳۲ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||