فهرست مقالات
| Journal of Teaching Language Skills، 1398، جلد ۳۸، شماره ۴ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | Using Multiple-Variable Matching to Identify EFL Ecological Sources of Differential Item Functioning | 1400/12/19 | - | ۲۱ بار | ||
| ۲ | Agile Development of a Custom-Made Vocabulary Mobile Application: A Critical Qualitative Approach | 1400/12/19 | - | ۲۲ بار | ||
| ۳ | Learner-Centered Education in the Iranian EFL Context: A Glance through the Impediments | 1400/12/19 | - | ۲۰ بار | ||
| ۴ | Exploring the Factors Iranian EFL Institute Teachers Consider in Grading Using Personal Construct Theory | 1400/12/19 | - | ۱۹ بار | ||
| ۵ | The Effect of “Narrow Reading” on Learning Mid-Frequency Vocabulary: The Role of Genre and Author | 1400/12/19 | - | ۱۹ بار | ||
| ۶ | The Effect of Open vs. Closed Tasks on Improving Iranian EFL Learners’ Oral Performance | 1400/12/19 | - | ۱۹ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||