این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
دوشنبه 26 آبان 1404
فهرست مقالات
Journal of Teaching Language Skills
، 1400، جلد ۴۰، شماره ۲
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
Examining 'Assessment Literacy in Practice' in an Iranian Context: Does it Differ for Instructors and Learners?
1400/12/19
-
۱۹ بار
۲
Examining 'Assessment Literacy in Practice' in an Iranian Context: Does it Differ for Instructors and Learners?
1402/10/13
-
۱۱ بار
۳
Epistemic Features of Generality in Conclusions: The Case of Applied Linguistics and Power System Engineering
1400/12/19
-
۱۹ بار
۴
Evaluating Global EFL Coursebooks in the Iranian Context: A Multiliteracies Approach
1400/12/19
-
۱۷ بار
۵
An Investigation into Perfectionism, Self-Efficacy, Metacognitive Strategy Use, and Second Language Listening Comprehension: A Path Analysis Approach
1400/12/19
-
۱۵ بار
۶
Teachers' Rating Criteria for Classroom Oral interviews as Influenced by their First Languages and Educational Backgrounds
1400/12/19
-
۱۹ بار
۷
Teachers' Rating Criteria for Classroom Oral interviews as Influenced by their First Languages and Educational Backgrounds
1402/10/13
-
۱۲ بار
۸
The Effect of Critical Thinking-Oriented Dynamic Assessment on Iranian EFL Learners' Learning Potential: A Study of Reading Comprehension Skill
1400/12/19
-
۱۷ بار
۹
The Effect of Critical Thinking-Oriented Dynamic Assessment on Iranian EFL Learners' Learning Potential: A Study of Reading Comprehension Skill
1402/10/13
-
۹ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه