فهرست مقالات


مدیریت بازرگانی، 1399، جلد ۱۲، شماره ۲
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ نقش‌‌ بنگاه‌های مادر ایرانی در خلق و تخریب ارزش: مطالعه موردی چندگانه 1399/4/17 - Get XML Data ۲۳ بار
۲ هم‌گرایی در رویکردهای چندبعدی بین بخشی و بین سازمانی در پژوهش‌های ارزیابی عملکرد: مرور نظام‌مند ادبیات B۲B فروش 1399/4/17 - Get XML Data ۳۴ بار
۳ واکاوی نقش زیست‌بوم صادرات کالاهای صنعتی بر کسب‌وکارهای بخش خصوصی 1399/4/17 - Get XML Data ۳۵ بار
۴ مدل تجاری‌سازی ایده فروش الکترونیک با به‌کارگیری نظریه داده‌بنیاد 1399/4/17 - Get XML Data ۳۶ بار
۵ طراحی مدلی برای محرک‌های همکاری ـ رقابت (نمونه پژوهش: هنرـ صنعت فرش دست‌باف ایران) 1399/4/17 - Get XML Data ۳۸ بار
۶ بررسی آثار متقابل تبادل اطلاعات، سرمایه رابطه‌ای و عدم اطمینان محیطی بر عملکرد سرمایه‌گذاری‌های مشترک (مورد مطالعه: شرکت‌های پیمانکاری EPC صنعت نفت و گاز و پتروشیمی) 1399/4/17 - Get XML Data ۳۳ بار
۷ بررسی مفهوم مالکیت روان‌شناختی از دیدگاه خریداران 1399/4/17 - Get XML Data ۳۱ بار
۸ مقایسه فرایند شناختی مردان و زنان هنگام خرید (نمونه پژوهشی: بررسی تأثیر برند با استفاده از دستگاه ردیاب چشم) 1399/4/17 - Get XML Data ۲۲ بار
۹ رفتار متکبرانه مصرف‌کننده؛ فهمی از برداشت‌های معناآفرین با استفاده از پدیدارشناسی 1399/4/17 - Get XML Data ۳۵ بار
۱۰ ارزیابی تأثیر کیفیت اطلاعات گردشگری در رسانه‌های اجتماعی بر شکل‌گیری تصویر ذهنی مقصد با بهره‌گیری از نظریه مجموعه‌های راف 1399/4/17 - Get XML Data ۳۶ بار
۱۱ شناسایی و اولویت‌بندی پیشایندهای شخصیتی و جمعیت‌شناختی پذیرش سازوکارهای بازی‌گونگی، به‌منظور افزایش تعامل در باشگاه مشتریان بانکی (نمونه پژوهش: بانک حکمت ایرانیان) 1399/4/17 - Get XML Data ۳۵ بار
۱۲ نقش شخصیت تلویزیونی مصرف‌کنندگان و تعامل با مخاطبان در رفتار خرید تلویزیونی (نمونه‌پژوهی: شهر اردبیل) 1399/4/17 - Get XML Data ۲۳ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه