این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
سه شنبه 11 آذر 1404
فهرست مقالات
Journal of Teaching Language Skills
، 1398، جلد ۳۸، شماره ۲
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
A Cross-sectional Study of Iranian EFL Learners’ Pragmatic Skills Development: The Case of Written Requests
1399/2/17
-
۲۸ بار
۲
Dynamicity of Transformative L2 Materials Preparation Model in EFL Classroom: Place of Critical Language Pedagogy in Teacher Education
1399/2/17
-
۲۹ بار
۳
The Effects of Gradual and Indirect Feedback on EFL Learners' Grammar Development and Beliefs
1399/2/17
-
۲۴ بار
۴
The Effects of Gradual and Indirect Feedback on EFL Learners' Grammar Development and Beliefs
1400/12/19
-
۱۷ بار
۵
The Effects of Gradual and Indirect Feedback on EFL Learners' Grammar Development and Beliefs
1402/10/13
-
۱۵ بار
۶
Empathy as a Predictor of Pronunciation Mastery: The Case of Female Iranian EFL Learners’ Pronunciation Errors
1399/2/17
-
۲۷ بار
۷
A Genre-Based Investigation of Inter/Intra-Lingual Relationships between Persian and English Academic Writings: Common Underlying Proficiency Oriented
1399/2/17
-
۳۱ بار
۸
Integrating Portfolio-Assessment into the Writing Process: Does it Affect a Significant Change in Iranian EFL Undergraduates’ Writing Achievement? A Mixed-Methods Study
1399/2/17
-
۲۱ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه