این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


Journal of Teaching Language Skills، 1398، جلد ۳۸، شماره ۲
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ A Cross-sectional Study of Iranian EFL Learners’ Pragmatic Skills Development: The Case of Written Requests 1399/2/17 - Get XML Data ۲۸ بار
۲ Dynamicity of Transformative L2 Materials Preparation Model in EFL Classroom: Place of Critical Language Pedagogy in Teacher Education 1399/2/17 - Get XML Data ۲۹ بار
۳ The Effects of Gradual and Indirect Feedback on EFL Learners' Grammar Development and Beliefs 1399/2/17 - Get XML Data ۲۴ بار
۴ The Effects of Gradual and Indirect Feedback on EFL Learners' Grammar Development and Beliefs 1400/12/19 - Get XML Data ۱۷ بار
۵ The Effects of Gradual and Indirect Feedback on EFL Learners' Grammar Development and Beliefs 1402/10/13 - Get XML Data ۱۵ بار
۶ Empathy as a Predictor of Pronunciation Mastery: The Case of Female Iranian EFL Learners’ Pronunciation Errors 1399/2/17 - Get XML Data ۲۷ بار
۷ A Genre-Based Investigation of Inter/Intra-Lingual Relationships between Persian and English Academic Writings: Common Underlying Proficiency Oriented 1399/2/17 - Get XML Data ۳۱ بار
۸ Integrating Portfolio-Assessment into the Writing Process: Does it Affect a Significant Change in Iranian EFL Undergraduates’ Writing Achievement? A Mixed-Methods Study 1399/2/17 - Get XML Data ۲۱ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه