فهرست مقالات


مدیریت بازاریابی، 1397، جلد ۱۳، شماره ۴۰
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ بازاریابی اصالی - بازاریابی پراگماتیک (مؤلفه‌ها، پیشایندها، پیامدها): تعامل‌ها، تقابل‌ها 1398/9/3 - Get XML Data ۵ بار
۲ تأثیر ابعاد خصوصیات کارآفرین، بازارگرایی و ارتباطات بر بازاریابی کارآفرینانه (مطالعه موردی: داروسازی‌های استان تهران) 1398/9/3 - Get XML Data ۱ بار
۳ تأثیر ابعاد خبرگی بازار بر خرید لذت جویانه 1398/9/3 - Get XML Data ۴ بار
۴ شناسایی نقش مؤثر میانجی گرایش اعتماد و جنسیت مصرف‌کننده در قصد خرید مجدد و بازاریابی آنلاین با رویکرد آینده‌نگاری (مطالعه موردی: مجتمع سینا اسکان غرب) 1398/9/3 - Get XML Data ۴ بار
۵ بررسی تأثیر تبلیغات نوستالژیک بر قصد خرید با توجه به نقش میانجی خود تداومی ادراک شده، نگرش به برند و پاسخ عاطفی به نام تجاری (مورد مطالعه: محصولات پاک) 1398/9/3 - Get XML Data ۶ بار
۶ از ویژگی‌های حائز اهمیت در خرید تا ارزش‌های شخصی مصرف‌کنندگان: مروری بر تکنیک نردبانی و چگونگی اجرای آن در تحقیقات بازاریابی 1398/9/3 - Get XML Data ۸ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه