صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 4 مرداد 1404
فهرست مقالات
مدیریت بازاریابی
، 1397، جلد ۱۳، شماره ۳۸
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
بررسی عوامل تأثیرگذار بر مدیریت تجربه مشتری با تأکید بر شاخصهای بانکی (مطالعه موردی: بانک مسکن شهر کرمانشاه)
1398/5/15
-
۲۶ بار
۲
بررسی تأثیر کیفیت وبسایت، هیجان و رضایت بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در وبسایتهای رزرو سفر
1398/5/15
-
۳۱ بار
۳
اثر فاکتورهای اجتماعی سازمانی بر دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی برند ورزشی
1398/5/15
-
۳۴ بار
۴
سنجش ارزش ویژه برند مکان و تأثیر آن بر دلبستگی شهروندان؛ تحلیل نقش میانجی رضایت از مکان
1398/5/15
-
۱۱ بار
۵
بررسی اثرات بازاریابی رسانههای اجتماعی بر رفتار مشتریان آنلاین بانک صادرات شهرستان بوشهر
1398/5/15
-
۳۲ بار
۶
رابطه بین تعهد رابطهمند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی
1398/5/15
-
۲۶ بار
۷
شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی در یکی از شعب بانک تجارت با استفاده از تکنیکهای دادهکاوی
1398/5/15
-
۳۵ بار
۸
تأثیر هویت برند مصرفکنندگان جوان بر وفاداری برند با میانجیگری رضایت مشتری در صنعت تلفن همراه
1398/5/15
-
۳۱ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه