فهرست مقالات


مدیریت بازاریابی، 1396، جلد ۱۲، شماره ۳۶
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ بررسی تأثیر کیفیت ادراک شده و امنیت ادراک شده خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه برند 1398/4/5 - Get XML Data ۸ بار
۲ تأثیر خودپنداره فردی (جمع‌گرا در برابر فردگرا) و حس نوستالژی بر نگرش و قصد توصیه و خرید مصرف‌کنندگان محصولات مواد غذایی 1398/4/5 - Get XML Data ۹ بار
۳ بررسی تطبیقی تأثیر برجستگی برند بر تصمیم‌گیری به خرید در لوازم خانگی ایرانی و خارجی با رویکرد داده بنیاد 1398/4/5 - Get XML Data ۱۹ بار
۴ رابطه‌سنجی عوامل مدیریتی، فنی و محیطی با تمایل به پذیرش کسب و کار الکترونیک در میان شرکت‌های کوچک و متوسط توزیع کننده محصولات دارویی در شهر تهران 1398/4/5 - Get XML Data ۲۱ بار
۵ بررسی تأثیر تحریف‌های شناختی بر تصویر ذهنی برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت همکاران سیستم) 1398/4/5 - Get XML Data ۲۲ بار
۶ ارزیابی تأثیر آمیخته بازاریابی بر برچسب خصوصی ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: محصولات لبنی) 1398/4/5 - Get XML Data ۸ بار
۷ راحتی تحویل خرید آنلاین و تأثیر آن بر افزایش رضایت مشتری 1398/4/5 - Get XML Data ۱۱ بار
۸ بررسی تأثیر ادراک از منصفانه بودن قیمت بر تمایل به خرید مصرف‌کننده محصولات سامسونگ (مطالعه موردی: شهروندان اراکی) 1398/4/5 - Get XML Data ۱۱ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه