فهرست مقالات


مدیریت بازاریابی، 1395، جلد ۱۱، شماره ۳۳
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ تأثیر نوع هتل و تجربه مورد انتظار از خدمات هتل بر واکنش‌های شناختی، هیجانی و رفتاری مشتریان با در نظر گرفتن وجود تصاویر گمراه کننده در وب‌سایت 1398/2/9 - Get XML Data ۳ بار
۲ شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر در رقابت‌پذیری بر رشد و توسعه بازار صادراتی به کمک تکنیک‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره فازی 1398/2/9 - Get XML Data ۳ بار
۳ شناسایی و اولویت‌بندی موانع ترخیص کالا از گمرک شهریار شهر تهران با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP) 1398/2/9 - Get XML Data ۳ بار
۴ بررسی عوامل مؤثر برگرایش به مصرف غذای سالم در بین دانشجویان (دانشگاه ایلام و دانشگاه علوم پزشکی ایلام) 1398/2/9 - Get XML Data ۴ بار
۵ شبیه‌سازی الگوی آیدا با تاکید بر ارتباطات یکپارچه بازاریابی (مورد مطالعه: محصول لیگنو اَکتیوِیتِر شرکت جهان کشت فلات سبز) 1398/2/9 - Get XML Data ۶ بار
۶ تعیین ارتباط نگرش به تبلیغات صحه‌گذار و ارزش ویژه برند با توصیه خرید به دیگران 1398/2/9 - Get XML Data ۲ بار
۷ مخاطرات دوگانه اثر استراتژی‌های سهم بازار بر همنوایی با برند و وفاداری رفتاری و نگرشی هواداران باشگاه‌های فوتبال و والیبال 1398/2/9 - Get XML Data ۴ بار
۸ طراحی مدل برند کارفرما برای سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر بازاریابی داخلی 1398/2/9 - Get XML Data ۳ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه