فهرست مقالات
| نوآوری های آموزشی، 1385، جلد ۵، شماره ۴ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | تأثیر ارزشیابی توصیفی بر ویژگی های شناختی، عاطفی و روانی ـ حرکتی دانش آموزان | 1398/2/3 | - | ۲۳ بار | ||
| ۲ | مقایسه مدل اندازه گیری کلاسیک و مدل غیرپارامتریک سؤال ـ پاسخ از نظر ویژگی های سؤال | 1398/2/3 | - | ۲۴ بار | ||
| ۳ | تدوین و طراحی الگویی برای ارائه بازخوردهای کیفی در ارزشیابی از پیشرفت تحصیلی | 1398/2/3 | - | ۲۴ بار | ||
| ۴ | بررسی میزان عملی بودن و تأثیر برخی راه کارهای پیشنهادی برای کاهش آمار مردودی | 1398/2/3 | - | ۲۴ بار | ||
| ۵ | هنجاریابی مقیاس سنجش خودراهبری در یادگیری، در مورد دانش آموزان دختر دبیرستان های شهر اصفهان | 1398/2/3 | - | ۲۹ بار | ||
| ۶ | ارزشیابی مهارت های حرفه ای معلمان دوره ابتدایی | 1398/2/3 | - | ۲۹ بار | ||
| ۷ | سنجش انگیزه درونی و بیرونی پیشرفت و نگرش دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی نسبت به مسائل آموزشی و سهم این متغیرها در تبیین پیشرفت تحصیلی آنان | 1398/2/3 | - | ۲۶ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||