فهرست مقالات
| نوآوری های آموزشی، 1397، جلد ۱۷، شماره ۳ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | فهم پدیدارشناسانه تجربه زیسته معلمان دوره ابتدایی از ارتباطات کلامی | 1398/2/3 | - | ۲۳ بار | ||
| ۲ | اشتیاق تحصیلی نوجوانان بر اساس خودشفقت ورزی، ارضای نیازهای بنیادی روان شناختی و احساس امنیت اجتماعی – یک مطالعه پنل ناهم زمان | 1398/2/3 | - | ۱۸ بار | ||
| ۳ | واکاوی موانع پیاده سازی موفق برنامه جدید کارورزی در دانشگاه فرهنگیان | 1398/2/3 | - | ۲۸ بار | ||
| ۴ | سطوح مختلف آگاهی واج شناختی و رابطه آن ها با درک متن نوشتاری نوجوانان: شواهدی از دانش آموزان پایه دهم متوسطه | 1398/2/3 | - | ۲۰ بار | ||
| ۵ | شناسایی بدفهمی های دانش آموزان پایه هشتم در مهارت های هندسی در هندسه و استفاده از نظریه ون هیلی برای ارتقاء و بهبود سطح مهارت های هندسی دانش آموزان | 1398/2/3 | - | ۲۱ بار | ||
| ۶ | مدل ساختاری درگیری تحصیلی بر اساس اهداف پیشرفت و خودتنظیمی با میانجیگری انگیزش تحصیلی در دانش آموزان دختر دوره متوسطه دوم شهر ایلام | 1398/2/3 | - | ۲۶ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||