فهرست مقالات


مدیریت بازاریابی، 1395، جلد ۱۱، شماره ۳۲
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ بررسی تأثیر شخصیت و تصویر ذهنی برند بر تبلیغات شفاهی 1397/12/9 - Get XML Data ۸ بار
۲ خریداران شک‌گرا و حساسیت قیمتی آنان در خرید بیمه نامه‌های اختیاری 1397/12/9 - Get XML Data ۸ بار
۳ تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر پیش‌بینی تعاملات آینده مشتریان و بانک (مورد مطالعه بانک ملت شهر تهران) 1397/12/9 - Get XML Data ۸ بار
۴ رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی گروهی 1397/12/9 - Get XML Data ۱۰ بار
۵ تأثیر بازارگرایی بر نوآوری در خدمات درشعب بانک صادرات شهرستان اسفراین 1397/12/9 - Get XML Data ۸ بار
۶ بررسی جایگاه بازارگرایی در تبلیغات محصولات غذایی ایران، رویکردی کیفی 1397/12/9 - Get XML Data ۱۱ بار
۷ بررسی تأثیر عوامل کلیدی بازاریابی در موفقیت شرکت‌های کوچک و متوسط فناوری محور 1397/12/9 - Get XML Data ۱۱ بار
۸ تأثیر تلاش‌های آمیخته بازاریابی و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مصرف‌کنندگان با توجه به نقش میانجی ارزش ویژه برند 1397/12/9 - Get XML Data ۹ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه