صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
جمعه 27 تیر 1404
فهرست مقالات
مدیریت بازاریابی
، 1395، جلد ۱۱، شماره ۳۱
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
بررسی اثر تعدیلی ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول، بر رابطه بین رضایت مشتری با تمایل به خرید در تجربه یک محصول جدید
1397/10/30
-
۸ بار
۲
ارائه الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه بانکداری خرد
1397/10/30
-
۹ بار
۳
بررسی تأثیر هدایای تبلیغاتی بر ارزیابی کلی مصرفکننده (مطالعه موردی: مشتریان محصولات ایرانسل شهر اصفهان)
1397/10/30
-
۱۲ بار
۴
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت خدمات و رضایت استفاده کنندگان در سازمان های خدماتی (بررسی موردی خانه سالمندان)
1397/10/30
-
۹ بار
۵
ساختاریابی الگوی مشغولیتها و پیامدهای زندگی غذایی مصرفکنندگان؛ شواهدی از مراجعین فروشگاههای زنجیرهای
1397/10/30
-
۸ بار
۶
مطالعه تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر مزیت رقابتی و عملکرد تجاری شرکتهای بیمه (مطالعه تطبیقی بیمههای تأمین اجتماعی و خدمات درمانی)
1397/10/30
-
۷ بار
۷
تأثیر اقدامات بازاریابی بر کیفیت رابطه برند سازمانی در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانکهای خصوصی شهر یزد
1397/10/30
-
۸ بار
۸
مطالعه رضایتمندی مشتری در زنجیرههای تأمین یکپارچه (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاههای زنجیرهای رفاه استان کرمانشاه)
1397/10/30
-
۹ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه