فهرست مقالات


مدیریت بازاریابی، 1395، جلد ۱۱، شماره ۳۱
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ بررسی اثر تعدیلی ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول، بر رابطه بین رضایت مشتری با تمایل به خرید در تجربه یک محصول جدید 1397/10/30 - Get XML Data ۸ بار
۲ ارائه الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه بانکداری خرد 1397/10/30 - Get XML Data ۹ بار
۳ بررسی تأثیر هدایای تبلیغاتی بر ارزیابی کلی مصرف‌کننده (مطالعه موردی: مشتریان محصولات ایرانسل شهر اصفهان) 1397/10/30 - Get XML Data ۱۲ بار
۴ رابطه مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت خدمات و رضایت استفاده کنندگان در سازمان های خدماتی (بررسی موردی خانه سالمندان) 1397/10/30 - Get XML Data ۹ بار
۵ ساختاریابی الگوی مشغولیت‌ها و پیامدهای زندگی غذایی مصرف‌کنندگان؛ شواهدی از مراجعین فروشگاه‌های زنجیره‌ای 1397/10/30 - Get XML Data ۸ بار
۶ مطالعه تأثیر قابلیت‌های بازاریابی بر مزیت رقابتی و عملکرد تجاری شرکت‌های بیمه (مطالعه تطبیقی بیمه‌های تأمین اجتماعی و خدمات درمانی) 1397/10/30 - Get XML Data ۷ بار
۷ تأثیر اقدامات بازاریابی بر کیفیت رابطه برند سازمانی در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانک‌های خصوصی شهر یزد 1397/10/30 - Get XML Data ۸ بار
۸ مطالعه رضایت‌مندی مشتری در زنجیره‌های تأمین یکپارچه (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه استان کرمانشاه) 1397/10/30 - Get XML Data ۹ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه