فهرست مقالات
| Journal of Teaching Language Skills، 1396، جلد ۳۷، شماره ۱ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | Language Socialization and Essay Writing: The Appropriation of Academic Discourse in an Iranian English L2 University Class | 1397/10/19 | - | ۳۶ بار | ||
| ۲ | Iranian EFL Teachers’ Sources of Self-Efficacy in the Context of New English Curriculum: A Grounded Theory Approach | 1397/10/19 | - | ۴۹ بار | ||
| ۳ | Developing a Model of Teachers’ Possible Selves for the Iranian Context | 1397/10/19 | - | ۳۹ بار | ||
| ۴ | Grammatical Subject in Results and Discussion Section of Research Articles: Disciplinary Variations | 1397/10/19 | - | ۳۶ بار | ||
| ۵ | From Academic to Journalistic Texts: A Qualitative Analysis of the Evaluative Language of Science | 1397/10/19 | - | ۳۳ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||