فهرست مقالات


مدیریت بازاریابی، 1395، جلد ۱۱، شماره ۳۰
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ تاثیر مرچندایزینگ (بازارپردازی) بر رضایت و تصمیم خرید مشتریان (مطالعه موردی: فروشگاه‌های زنجیره ای شهر شیراز) 1397/10/9 - Get XML Data ۸ بار
۲ بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود (مورد مطالعه: فرآورده‌های غذایی کاله) 1397/10/9 - Get XML Data ۴ بار
۳ بررسی تأثیر توسعۀ محصول جدید و استراتژی‌های بازاریابی بین‌الملل بر عملکرد صادراتی (مطالعه موردی: شرکت‌های تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربی) 1397/10/9 - Get XML Data ۶ بار
۴ بررسی تأثیر مکانیزم‌های سیستم پاداش در توسعه محصول جدید (مطالعه موردی: شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی استان اصفهان) 1397/10/9 - Get XML Data ۶ بار
۵ تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک صادرات استان مازندران) 1397/10/9 - Get XML Data ۶ بار
۶ بررسی تأثیر هیجانات بر قصد خرید مشتریان محصولات سبز (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان) 1397/10/9 - Get XML Data ۴ بار
۷ تأثیر شکست کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری 1397/10/9 - Get XML Data ۶ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه