فهرست مقالات
تعلیم و تربیت استثنائی، 1397، جلد ۷، شماره ۱۵۰ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | پاسخ به مداخله به عنوان نقشه راه فراگیرسازی آموزشی | 1397/5/31 | - | ![]() |
۹۱ بار | |
۲ | مقایسهی فراشناخت در دانشآموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه- بیشفعالی، آسیب بینایی و کودکان با تحول بهنجار | 1397/5/31 | - | ![]() |
۱۰۱ بار | |
۳ | مداخلههای آموزشی کارکردهای اجرایی برای کودکان با نارسایی شناختی | 1397/5/31 | - | ![]() |
۱۰۵ بار | |
۴ | مقایسهی دقیقآموزی و آموزش مستقیم: دو روش مبتنی بر رویکرد رفتارگرایی در اختلال یادگیری | 1397/5/31 | - | ![]() |
۸۳ بار | |
۵ | اثر بخشی مشاوره گروهی مبتنی بر واقعیتدرمانی بر تاب آوری والدین کودکان اتیسم در شهر اصفهان | 1397/5/31 | - | ![]() |
۱۱۰ بار | |
۶ | برنامه سان-رایز (SRP) برای کودکان با اختلال طیف اوتیسم | 1397/5/31 | - | ![]() |
۱۱۸ بار | |
۷ | تأثیر آموزش مهارتهای ابرازمندی برخودکارآمدی در روابط بینفردی در کودکان مبتلا به لکنت زبان | 1397/5/31 | - | ![]() |
۹۲ بار | |
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |