فهرست مقالات
| تعلیم و تربیت، 1397، جلد ۳۴، شماره ۲ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | الگوی معیار صلاحیت حرفه ای معلمی در تراز جمهوری اسلامی ایران | 1397/5/2 | - | ۸۴ بار | ||
| ۲ | طراحی الگوی ارزیابی عملکرد نظام پژوهش در آموزش و پرورش (مورد مطالعه: گروههای تحقیق و پژوهش ادارات کل آموزش و پرورش استانها) | 1397/5/2 | - | ۵۴ بار | ||
| ۳ | مشارکت معلمان در فعالیتهای یادگیری حرفه ای: نقش عوامل فردی، سازمانی و مدیریتی | 1397/5/2 | - | ۵۴ بار | ||
| ۴ | ارزیابی فقر آموزشی ایران در چارچوب یک رویکرد چندبعدی به اندازهگیری فقر | 1397/5/2 | - | ۵۵ بار | ||
| ۵ | نقدی بر نظریۀ رشد قضاوت اخلاقی لارنس کلبرگ: پژوهشی در بررسی چندجانبه نظریۀ کلبرگ و ارائه رهنمودی دربارۀ مراحل رشدی او | 1397/5/2 | - | ۵۶ بار | ||
| ۶ | بررسی روابط ساختاری میان انواع فرهنگ و سلامت سازمانی با واسطه گری انواع جوّ سازمانی | 1397/5/2 | - | ۵۷ بار | ||
| ۷ | اعتباریابی پرسشنامه بازطراحی شغلی معلمان تربیت بدنی شهر تهران | 1397/5/2 | - | ۴۶ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||