فهرست مقالات
تعلیم و تربیت استثنائی، 1396، جلد ۳، شماره ۱۴۶ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | تاثیر آموزش شناختی- رفتاری مدیریت خشم بر بازداری پاسخ دانشآموزان با اختلال سلوک | 1397/2/18 | - | ![]() |
۱۲۳ بار | |
۲ | رابطه حمایت اجتماعی ادراکشده و تابآوری با درماندگی روانشناختی مادران کودکان استثنایی | 1397/2/18 | - | ![]() |
۱۱۶ بار | |
۳ | بررسی تاثیر بازخورد آگاهی از نتیجه با تواترهای مختلف بر اکتساب یک مهارت هدفگیری در کودکان با نشانگان داون | 1397/2/18 | - | ![]() |
۱۰۵ بار | |
۴ | توانبخشی شنوایی کودکان کاربر کاشت حلزونی | 1397/2/18 | - | ![]() |
۸۱ بار | |
۵ | دایهگری دیجیتالی و اختلال طیف اتیسم | 1397/2/18 | - | ![]() |
۹۱ بار | |
۶ | حمایت و مداخله رفتاری مثبت برای دانشآموزان با مشکلات رفتاری-هیجانی | 1397/2/18 | - | ![]() |
۱۱۶ بار | |
۷ | الگوی پاسخ به مداخله برای دانشآموزان با نیازهای ویژه | 1397/2/18 | - | ![]() |
۹۳ بار | |
۸ | اختلالهای طیف اتیسم | 1397/2/18 | - | ![]() |
۱۳۴ بار | |
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |