فهرست مقالات
تعلیم و تربیت استثنائی، 1396، جلد ۴، شماره ۱۴۷ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | اثربخشی راهبردهای خودتنظیمی بر افزایش عملکرد تحصیلی دانشآموزان ابتدایی دارای اختلال ریاضی | 1397/2/18 | - | ![]() |
۱۰۴ بار | |
۲ | معرفی برنامه سالهای شگفت انگیز به منظور کاهش مشکلات رفتاری کودکان با اختلالهای هیجانی-رفتاری | 1397/2/18 | - | ![]() |
۸۹ بار | |
۳ | تاثیر آموزش فعالیتهای ادراکی-حرکتی بر تواناییهای حرکتی ظریف کودکان با اختلال طیف اتیسم | 1397/2/18 | - | ![]() |
۳۲۹ بار | |
۴ | بررسی اثربخشی مداخله روانی-اجتماعی بر بازداری و تنظیم هیجانی کودکان با اختلال طیف اتیسم دارای عملکرد بالا | 1397/2/18 | - | ![]() |
۱۳۲ بار | |
۵ | مروری بر کاربرد چندرسانهایها در ناتوانیهای یادگیری | 1397/2/18 | - | ![]() |
۹۹ بار | |
۶ | دانشآموزان دیرآموز: ارزیابی پویا، ویژگیها، شناسایی، شیوههای تدریس و بهبود ظرفیت یادگیری | 1397/2/18 | - | ![]() |
۹۵ بار | |
۷ | تاثیر روشهای ارتباطی جایگزین و مکمل بر زبان و رفتار اجتماعی کودکان با اختلال طیف اتیسم | 1397/2/18 | - | ![]() |
۱۳۵ بار | |
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |