فهرست مقالات
| Journal of Teaching Language Skills، 1396، جلد ۳۶، شماره ۳ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | استفاده از برنامه FACETS در سنجش مهارت گفتاری: بررسی تأثیر جنسیت مصححان و تستشوندگان در ارزشیابی | 1396/11/10 | - | ۷۲ بار | ||
| ۲ | یادگیری مشارکت محور: پاسخی به نیاز ضروری تدریس خواندن به زبان انگلیسی در ایران | 1396/11/10 | - | ۵۱ بار | ||
| ۳ | تاثیر کاهش پیچیدگی واژگانی و ساختاری متون بر خواندن و درک مطلب | 1396/11/10 | - | ۷۸ بار | ||
| ۴ | مولفهها و ریزمولفههای فرهنگی در دو کتاب آموزش زبان فارسی و انگلیسی به عنوان زبان خارجی: بررسی تطبیقی | 1396/11/10 | - | ۷۹ بار | ||
| ۵ | جنبه های اجتماعی و زیبایی شناختی فرهنگ در کتاب های بین المللی و بومی شده آموزش زبان انگلیسی | 1396/11/10 | - | ۷۷ بار | ||
| ۶ | Process-oriented Listening Instruction: A study of Iranian EFL Teachers’ Stated and Actual Practices | 1396/11/10 | - | ۷۲ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||