صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
جمعه 23 خرداد 1404
فهرست مقالات
توسعه کارآفرینی
، 1389، جلد ۳، شماره ۱
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
عوامل اثرگذار در بهکارگیری تجارتالکترونیک در بنگاههایکوچک و متوسط ایران
1396/9/8
-
۴۳ بار
۲
عوامل اثرگذار در بهکارگیری تجارتالکترونیک در بنگاههایکوچک و متوسط ایران
1397/2/18
-
۱۷ بار
۳
عوامل اثرگذار در بهکارگیری تجارتالکترونیک در بنگاههایکوچک و متوسط ایران
1397/9/19
-
۱۲ بار
۴
عوامل اثرگذار در بهکارگیری تجارتالکترونیک در بنگاههایکوچک و متوسط ایران
1398/3/6
-
۱۶ بار
۵
عوامل اثرگذار در بهکارگیری تجارتالکترونیک در بنگاههایکوچک و متوسط ایران
1398/5/9
-
۱۴ بار
۶
عوامل اثرگذار در بهکارگیری تجارتالکترونیک در بنگاههایکوچک و متوسط ایران
1401/11/29
-
۱۲ بار
۷
عوامل اثرگذار در بهکارگیری تجارتالکترونیک در بنگاههایکوچک و متوسط ایران
1402/9/2
-
۱۲ بار
۸
شناسایی و اولویتبندی عوامل اثرگذار در تجاریسازی دانش در دانشگاهها (براساس مقایسهی روشهای پنج دانشگاه معتبر جهان)
1396/9/8
-
۳۷ بار
۹
شناسایی و اولویتبندی عوامل اثرگذار در تجاریسازی دانش در دانشگاهها (براساس مقایسهی روشهای پنج دانشگاه معتبر جهان)
1397/2/18
-
۱۵ بار
۱۰
شناسایی و اولویتبندی عوامل اثرگذار در تجاریسازی دانش در دانشگاهها (براساس مقایسهی روشهای پنج دانشگاه معتبر جهان)
1397/9/19
-
۱۶ بار
۱۱
شناسایی و اولویتبندی عوامل اثرگذار در تجاریسازی دانش در دانشگاهها (براساس مقایسهی روشهای پنج دانشگاه معتبر جهان)
1398/3/6
-
۱۱ بار
۱۲
شناسایی و اولویتبندی عوامل اثرگذار در تجاریسازی دانش در دانشگاهها (براساس مقایسهی روشهای پنج دانشگاه معتبر جهان)
1398/5/9
-
۱۳ بار
۱۳
شناسایی و اولویتبندی عوامل اثرگذار در تجاریسازی دانش در دانشگاهها (براساس مقایسهی روشهای پنج دانشگاه معتبر جهان)
1401/11/29
-
۱۵ بار
۱۴
شناسایی و اولویتبندی عوامل اثرگذار در تجاریسازی دانش در دانشگاهها (براساس مقایسهی روشهای پنج دانشگاه معتبر جهان)
1402/9/2
-
۱۰ بار
۱۵
بررسی کارآفرینی اجتماعی با رویکرد مشخصههای رفتاری
1396/9/8
-
۲۶ بار
۱۶
بررسی اثرگذاری شخصیت و روش مدرسان کارآفرینی بر انگیزش دانشجویان در راهاندازی کسبوکار جدید
1396/9/8
-
۲۷ بار
۱۷
شناسایی و اولویتبندی فرصتهای کارآفرینانه در شرکت قطارهای مسافری رجا
1396/9/8
-
۳۳ بار
۱۸
رتبهبندی شاخصهای سنجش شرکتهای موفق (ارایه رویکردی در انتخاب روش تصمیمگیری چندشاخصهی مناسب)
1396/9/8
-
۵۲ بار
۱۹
رتبهبندی شاخصهای سنجش شرکتهای موفق (ارایه رویکردی در انتخاب روش تصمیمگیری چندشاخصهی مناسب)
1397/2/18
-
۱۳ بار
۲۰
رتبهبندی شاخصهای سنجش شرکتهای موفق (ارایه رویکردی در انتخاب روش تصمیمگیری چندشاخصهی مناسب)
1397/9/19
-
۱۳ بار
۲۱
رتبهبندی شاخصهای سنجش شرکتهای موفق (ارایه رویکردی در انتخاب روش تصمیمگیری چندشاخصهی مناسب)
1398/3/6
-
۱۵ بار
۲۲
رتبهبندی شاخصهای سنجش شرکتهای موفق (ارایه رویکردی در انتخاب روش تصمیمگیری چندشاخصهی مناسب)
1398/5/9
-
۱۶ بار
۲۳
رتبهبندی شاخصهای سنجش شرکتهای موفق (ارایه رویکردی در انتخاب روش تصمیمگیری چندشاخصهی مناسب)
1401/11/29
-
۱۲ بار
۲۴
رتبهبندی شاخصهای سنجش شرکتهای موفق (ارایه رویکردی در انتخاب روش تصمیمگیری چندشاخصهی مناسب)
1402/9/2
-
۱۰ بار
۲۵
طراحی الگوی ریاضی تخصیص اعتبارات بنگاههای کوچک و زودبازده در بخشهای عمدهی اقتصادی (کشاورزی، صنعت و خدمتها)
1396/9/8
-
۵۳ بار
۲۶
طراحی الگوی ریاضی تخصیص اعتبارات بنگاههای کوچک و زودبازده در بخشهای عمدهی اقتصادی (کشاورزی، صنعت و خدمتها)
1397/2/18
-
۱۳ بار
۲۷
طراحی الگوی ریاضی تخصیص اعتبارات بنگاههای کوچک و زودبازده در بخشهای عمدهی اقتصادی (کشاورزی، صنعت و خدمتها)
1397/9/19
-
۱۳ بار
۲۸
طراحی الگوی ریاضی تخصیص اعتبارات بنگاههای کوچک و زودبازده در بخشهای عمدهی اقتصادی (کشاورزی، صنعت و خدمتها)
1398/3/6
-
۱۵ بار
۲۹
طراحی الگوی ریاضی تخصیص اعتبارات بنگاههای کوچک و زودبازده در بخشهای عمدهی اقتصادی (کشاورزی، صنعت و خدمتها)
1398/5/9
-
۱۰ بار
۳۰
طراحی الگوی ریاضی تخصیص اعتبارات بنگاههای کوچک و زودبازده در بخشهای عمدهی اقتصادی (کشاورزی، صنعت و خدمتها)
1401/11/29
-
۱۲ بار
۳۱
طراحی الگوی ریاضی تخصیص اعتبارات بنگاههای کوچک و زودبازده در بخشهای عمدهی اقتصادی (کشاورزی، صنعت و خدمتها)
1402/9/2
-
۱۱ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه