فهرست مقالات
تعلیم و تربیت استثنائی، 1396، جلد ۱، شماره ۱۴۴ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | تاثیر بازیدرمانی گروهی بر کاهش کمرویی دانشآموزان با آسیب شنوایی | 1396/4/8 | - | ![]() |
۲۷۱ بار | |
۲ | اثربخشی رواندرمانی پویشی فشرده کوتاهمدت بر اضطراب اجتماعی کودکان کمتوانذهنی با اختلال ادراک بصری غیروابسته به حرکت | 1396/4/8 | - | ![]() |
۲۶۹ بار | |
۳ | تاثیر آموزش روش غنیسازی محیطی به والدین در بهبود ارتباط و اجتماعیشدن کودکان با اختلال طیف اتیسم | 1396/4/8 | - | ![]() |
۲۵۴ بار | |
۴ | تاثیر بازیهای گروهی و محلی بر افزایش مهارتهای اجتماعی دانشآموزان کمتوانذهنی | 1396/4/8 | - | ![]() |
۲۷۵ بار | |
۵ | فرآیندهای شناختی در کودکان با نیازهای خاص: معرفی و کاربرد تئوری عصب روانشناختی PASS | 1396/4/8 | - | ![]() |
۲۷۶ بار | |
۶ | طرح همگانی یادگیری برای دانشآموزان با نیازهای ویژه | 1396/4/8 | - | ![]() |
۲۱۶ بار | |
۷ | معرفی الگوی نقاط قوت و ضعف برای شناسایی و تشخیص کودکان با ناتوانیهای یادگیریویژه | 1396/4/8 | - | ![]() |
۳۴۷ بار | |
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |