فهرست مقالات
| تعلیم و تربیت استثنائی، 1396، جلد ۱، شماره ۱۴۴ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | تاثیر بازیدرمانی گروهی بر کاهش کمرویی دانشآموزان با آسیب شنوایی | 1396/4/8 | - | ۲۸۵ بار | ||
| ۲ | اثربخشی رواندرمانی پویشی فشرده کوتاهمدت بر اضطراب اجتماعی کودکان کمتوانذهنی با اختلال ادراک بصری غیروابسته به حرکت | 1396/4/8 | - | ۲۸۶ بار | ||
| ۳ | تاثیر آموزش روش غنیسازی محیطی به والدین در بهبود ارتباط و اجتماعیشدن کودکان با اختلال طیف اتیسم | 1396/4/8 | - | ۲۶۸ بار | ||
| ۴ | تاثیر بازیهای گروهی و محلی بر افزایش مهارتهای اجتماعی دانشآموزان کمتوانذهنی | 1396/4/8 | - | ۲۸۴ بار | ||
| ۵ | فرآیندهای شناختی در کودکان با نیازهای خاص: معرفی و کاربرد تئوری عصب روانشناختی PASS | 1396/4/8 | - | ۲۸۹ بار | ||
| ۶ | طرح همگانی یادگیری برای دانشآموزان با نیازهای ویژه | 1396/4/8 | - | ۲۲۷ بار | ||
| ۷ | معرفی الگوی نقاط قوت و ضعف برای شناسایی و تشخیص کودکان با ناتوانیهای یادگیریویژه | 1396/4/8 | - | ۳۶۰ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||