فهرست مقالات
| تعلیم و تربیت، 1395، جلد ۳۲، شماره ۳ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | فرآیند تربیت معلم ابتدایی در تراز جمهوری اسلامی ایران: فرصتها و تهدیدها | 1396/2/8 | - | ۹۲ بار | ||
| ۲ | توصیف و تحلیل نظرات معلمان زن دوره دوم متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران از نقش های تربیتی خود و میزان هم پوشانی آن با انتظارات برنامه درسی ملی | 1396/2/8 | - | ۱۳۲ بار | ||
| ۳ | تبیین وتحلیل زمینه های سازواری و همگرایی مؤلفه های تفکر انتقادی با تربیت دینی | 1396/2/8 | - | ۱۴۴ بار | ||
| ۴ | هوشمندسازی مدرسه در ایران از سیاستگذاری تا عمل:مطالعه موردی چندگانه | 1396/2/8 | - | ۱۰۸ بار | ||
| ۵ | تدوین معیارهای استاندارد مدارس سبز در ایران | 1396/2/8 | - | ۲۵۶ بار | ||
| ۶ | تأثیرآموزش ترکیبی بربازده های یادگیری در قرآن باتوجه به اثرات تعدیلی رویکردهای یادگیری دردانش آموزان دبیرستانی مدارس استعدادهای درخشان | 1396/2/8 | - | ۶۸ بار | ||
| ۷ | مکان یابی مراکز آموزشی با استفاده از مدل ترکیبی منطق بولین و FAHP (مطالعه موردی: مدارس راهنمایی شهر دهدشت ) | 1396/2/8 | - | ۱۵۰ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||