فهرست مقالات
| تعلیم و تربیت، 1395، جلد ۳۲، شماره ۴ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | طراحی و اجرای بازی آموزشی درس همسایگان ایران بر اساس اصول سازنده گرایی و ارائه چارچوبی برای طراحی بازی آموزشی | 1396/2/8 | - | ۱۵۱ بار | ||
| ۲ | بررسی بدفهمیهای دانشآموزان سال سوم متوسطه در مورد مفهوم حد | 1396/2/8 | - | ۱۸۲ بار | ||
| ۳ | مقایسه قدرت خوانایی دانش آموزان یک زبانه و دو زبانه در درس فارسی پنجم ابتدایی و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی | 1396/2/8 | - | ۸۹ بار | ||
| ۴ | تحلیل رگرسیونی موانع اجرای مصوبات شوراهای آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی | 1396/2/8 | - | ۲۳۵ بار | ||
| ۵ | نقش مدیران آموزشی در ایجاد جوّ اخلاقی و حمایتهای اجتماعی و رابطه آن با عملکرد سازمانی | 1396/2/8 | - | ۸۷ بار | ||
| ۶ | رابطه ناگویی هیجانی وتعهد سازمانی با فرسودگی شغلی دبیران زن آموزش و پرورش | 1396/2/8 | - | ۱۰۵ بار | ||
| ۷ | بررسی نظام راهنمایی و مشاوره دبیرستانهای استان اصفهان از دیدگاه دانش آموزان، مدیران، مشاوران و کارشناس مسئولان مشاوره | 1396/2/8 | - | ۱۰۱ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||