فهرست مقالات
مطالعات آموزش و یادگیری، 1395، جلد ۸، شماره ۲ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | نقش سبکهای اسنادی در هیجانهای خودآگاه شرم و گناه در دانش آموزان دوره ابتدایی | 1396/1/22 | - | ![]() |
۲۳ بار | |
۲ | فرهنگ یادگیری سازمانی، اثربخشی مدیریتی و توانمندسازی روان شناختی: پیشبینیکنندههای یادگیری در محیط کار | 1396/1/22 | - | ![]() |
۲۵ بار | |
۳ | ارزیابی فرآیندهای آموزشی فاوا- محور: یک چهارضلعی معیوب | 1396/1/22 | - | ![]() |
۲۲ بار | |
۴ | بررسی رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده/ استادان و جرأت ورزی در دانشجویان با واسطهگری تنظیم هیجان | 1396/1/22 | - | ![]() |
۲۲ بار | |
۵ | بررسی اعتبار نمرات سوابق تحصیلی، نمرات آزمون سراسری و نمرات ترکیبی در پذیرش دانشجویان با استفاده از تئوری تعمیم پذیری | 1396/1/22 | - | ![]() |
۳۰ بار | |
۶ | تدوین برنامه ی آموزشی افزایش علاقه ی اجتماعی (والد-کودک) و بررسی اثربخشی آن در افزایش میزان علاقه ی اجتماعی دانش آموزان با اختلال نافرمانی مقابله ای | 1396/1/22 | - | ![]() |
۲۱ بار | |
۷ | رابطه ی هویت اخلاقی با بیصداقتی تحصیلی: بررسی نقش تعدیلی جنسیت | 1396/1/22 | - | ![]() |
۲۱ بار | |
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |