فهرست مقالات
| Journal of Teaching Language Skills، 1395، جلد ۳۵، شماره ۳ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | تحلیل نشانهشناختی کنشگرهای اجتماعی مطرح شده در نرمافزارهای آموزش زبان انگلیسی | 1395/10/28 | - | ۶۳ بار | ||
| ۲ | ظهور تناقضات مختلف در آموزش زبان انگلیسی در مدارس متوسطه اول تحت برنامه درسی جدید (CLT) | 1395/10/28 | - | ۵۱ بار | ||
| ۳ | استخراج و تدوین فهرست واژگان آکادمیک رشته زبانشناسی با رویکرد زبانشناسی پیکرهای | 1395/10/28 | - | ۷۰ بار | ||
| ۴ | باورهای انگیزشی، خودتنظیمی و عملکرد شنیداری زبانآموزان ایرانی: تحلیل مسیر | 1395/10/28 | - | ۶۲ بار | ||
| ۵ | میزان فرصت مشارکت بالقوه برای زبانآموزان در کتب آموزش زبان انگلیسی تهیه شده در داخل و خارج | 1395/10/28 | - | ۵۳ بار | ||
| ۶ | تفکر نقادانه در روایتهای شخصی و یادداشتهای مدبرانه توسط معلمان زبان انگلیسی | 1395/10/28 | - | ۱۱۳ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||