صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403
فهرست مقالات
مطالعات رسانه ای
، 1392، جلد ۸، شماره ۳(پیاپی ۲۲)
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
نقش مطبوعات در ترویج فرهنگ کارآفرینی
1396/8/13
-
۹ بار
۲
نقش اینترنت بر انزوای اجتماعی در میان دانشجویان دانشگا ه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز
1396/8/13
-
۷ بار
۳
سنجش مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رویکرد ارتباطی در بین مشترکان نشریه های تخصصی غیر دولتی شهر تهران
1396/8/13
-
۶ بار
۴
بررسی تاثیرسریال های شبکه های ماهواره ای فارسی زبان برگرایش جوانان به مد (مورد مطالعه جوانان شهرتهران)
1396/8/13
-
۶ بار
۵
الگوی برنامه ریزی برای برنامه سازی موفق در تلویزیون
1396/8/13
-
۵ بار
۶
عوامل مؤثرجذب کننده نوجوانان وجوانان تهرانی ۱« بی.بی.سی » به اخبارتلویزیون فارسی
1396/8/13
-
۵ بار
۷
ماه رمضان در تبلیغات تلویزیونی رویکرد نشانه-معناشناسی
1396/8/13
-
۵ بار
۸
بررسی رابطه بین ارتباطات غیرکلامی و رضایت مندی مشتریان در نمایندگی های شرکت خودروسازی تویوتا در شهر تهران
1396/8/13
-
۷ بار
۹
بررسی تاثیر رسانه های الکترونیکی (اینترنت) در ایجاد شکاف بین فرزندان و والدین تهرانی
1396/8/13
-
۷ بار
۱۰
رابطه سطح نیازهای دبیران با مهارت های اجتماعی آنان
1396/8/13
-
۷ بار
۱۱
بررسی ارتباط بین سلامت روان و تفکر انتقادی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز در سال ۹۱
1396/8/13
-
۵ بار
۱۲
نقش تحرک اجتماعی سیاسی شبکههای اجتماعی مجازی بر شکل گیری بعد فرهنگی سرمایه اجتماعی
1396/8/13
-
۴ بار
۱۳
بررسی ارتباط بین احساس نیاز، جذابیت و مطلوبیت با گرایش والدین و فرزندان به ماهواره
1396/8/13
-
۶ بار
۱۴
بررسی میزان تاثیر سبکهای ارتباطی مدیریت در تعامل میان فردی کارکنان
1396/8/13
-
۵ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه