فهرست مقالات


مطالعات رسانه ای، 1392، جلد ۸، شماره ۳(پیاپی ۲۲)
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ نقش مطبوعات در ترویج فرهنگ کارآفرینی 1396/8/13 - Get XML Data ۹ بار
۲ نقش اینترنت بر انزوای اجتماعی در میان دانشجویان دانشگا ه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز 1396/8/13 - Get XML Data ۷ بار
۳ سنجش مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رویکرد ارتباطی در بین مشترکان نشریه های تخصصی غیر دولتی شهر تهران 1396/8/13 - Get XML Data ۶ بار
۴ بررسی تاثیرسریال های شبکه های ماهواره ای فارسی زبان برگرایش جوانان به مد (مورد مطالعه جوانان شهرتهران) 1396/8/13 - Get XML Data ۶ بار
۵ الگوی برنامه ریزی برای برنامه سازی موفق در تلویزیون 1396/8/13 - Get XML Data ۵ بار
۶ عوامل مؤثرجذب کننده نوجوانان وجوانان تهرانی ۱« بی.بی.سی » به اخبارتلویزیون فارسی 1396/8/13 - Get XML Data ۵ بار
۷ ماه رمضان در تبلیغات تلویزیونی رویکرد نشانه-معناشناسی 1396/8/13 - Get XML Data ۵ بار
۸ بررسی رابطه بین ارتباطات غیرکلامی و رضایت مندی مشتریان در نمایندگی های شرکت خودروسازی تویوتا در شهر تهران 1396/8/13 - Get XML Data ۷ بار
۹ بررسی تاثیر رسانه های الکترونیکی (اینترنت) در ایجاد شکاف بین فرزندان و والدین تهرانی 1396/8/13 - Get XML Data ۷ بار
۱۰ رابطه سطح نیازهای دبیران با مهارت های اجتماعی آنان 1396/8/13 - Get XML Data ۷ بار
۱۱ بررسی ارتباط بین سلامت روان و تفکر انتقادی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز در سال ۹۱ 1396/8/13 - Get XML Data ۵ بار
۱۲ نقش تحرک اجتماعی سیاسی شبکههای اجتماعی مجازی بر شکل گیری بعد فرهنگی سرمایه اجتماعی 1396/8/13 - Get XML Data ۴ بار
۱۳ بررسی ارتباط بین احساس نیاز، جذابیت و مطلوبیت با گرایش والدین و فرزندان به ماهواره 1396/8/13 - Get XML Data ۶ بار
۱۴ بررسی میزان تاثیر سبکهای ارتباطی مدیریت در تعامل میان فردی کارکنان 1396/8/13 - Get XML Data ۵ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه