این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
سه شنبه 25 شهریور 1404
فهرست مقالات
مطالعات رسانه ای
، 1392، جلد ۸، شماره ۳(پیاپی ۲۲)
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
نقش مطبوعات در ترویج فرهنگ کارآفرینی
1396/8/13
-
۱۰ بار
۲
نقش اینترنت بر انزوای اجتماعی در میان دانشجویان دانشگا ه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز
1396/8/13
-
۱۳ بار
۳
سنجش مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رویکرد ارتباطی در بین مشترکان نشریه های تخصصی غیر دولتی شهر تهران
1396/8/13
-
۶ بار
۴
بررسی تاثیرسریال های شبکه های ماهواره ای فارسی زبان برگرایش جوانان به مد (مورد مطالعه جوانان شهرتهران)
1396/8/13
-
۶ بار
۵
الگوی برنامه ریزی برای برنامه سازی موفق در تلویزیون
1396/8/13
-
۵ بار
۶
عوامل مؤثرجذب کننده نوجوانان وجوانان تهرانی ۱« بی.بی.سی » به اخبارتلویزیون فارسی
1396/8/13
-
۵ بار
۷
ماه رمضان در تبلیغات تلویزیونی رویکرد نشانه-معناشناسی
1396/8/13
-
۵ بار
۸
بررسی رابطه بین ارتباطات غیرکلامی و رضایت مندی مشتریان در نمایندگی های شرکت خودروسازی تویوتا در شهر تهران
1396/8/13
-
۷ بار
۹
بررسی تاثیر رسانه های الکترونیکی (اینترنت) در ایجاد شکاف بین فرزندان و والدین تهرانی
1396/8/13
-
۸ بار
۱۰
رابطه سطح نیازهای دبیران با مهارت های اجتماعی آنان
1396/8/13
-
۷ بار
۱۱
بررسی ارتباط بین سلامت روان و تفکر انتقادی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز در سال ۹۱
1396/8/13
-
۵ بار
۱۲
نقش تحرک اجتماعی سیاسی شبکههای اجتماعی مجازی بر شکل گیری بعد فرهنگی سرمایه اجتماعی
1396/8/13
-
۴ بار
۱۳
بررسی ارتباط بین احساس نیاز، جذابیت و مطلوبیت با گرایش والدین و فرزندان به ماهواره
1396/8/13
-
۶ بار
۱۴
بررسی میزان تاثیر سبکهای ارتباطی مدیریت در تعامل میان فردی کارکنان
1396/8/13
-
۵ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه