فهرست مقالات


مدیریت بازاریابی، 1386، جلد ۳، شماره ۴
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ بررسی ارتباطات بین فردی و تاثیر آن بر رضایت و وفاداری مشتری به ارائه کننده خدمت 1395/9/10 - Get XML Data ۴ بار
۲ شناسایی و رتبه بندی معیارهای خرید مشتریان خودروهای سواری متوسط قیمت در شهر تهران با استفاده از AHP فازی 1395/9/10 - Get XML Data ۶ بار
۳ بررسی عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مصر ف کننده (با استفاده از مدل آکر) 1395/9/10 - Get XML Data ۵ بار
۴ بررسی وارزیابی رابطه بین آگاهی از کشور خاستگاه مارک تجاری و تصویر ذهنی از کشور خاستگاه تولید 1395/9/10 - Get XML Data ۴ بار
۵ ارائه مدل تحلیل چند معیاره رضایت (MUSA) به منظور سنجش رضایت مشتریان 1395/9/10 - Get XML Data ۹ بار
۶ ارزیابی نقش سیستم مدیریت بازاریابی ترافیک بین الملل در شرکت مخابرات ایران و پیشنهاد الگویی جهت بهینه کردن توانمندی های مدیریتی آن 1395/9/10 - Get XML Data ۶ بار
۷ میزان آشنایی و رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک در ایران 1395/9/10 - Get XML Data ۶ بار
۸ بررسی کیفیت خدمات در سیستم بانکی دولتی و خصوصی با استفاده از مدل پنج بعدی SERVQUAL 1395/9/10 - Get XML Data ۵ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه