فهرست مقالات


مدیریت بازاریابی، 1387، جلد ۳، شماره ۵
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک تجارت 1395/9/10 - Get XML Data ۴ بار
۲ ارزیابی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی منتخب بر ارزش ویژه مارک تجاری 1395/9/10 - Get XML Data ۷ بار
۳ شناسایی و اولوی تبندی بازارهای هدف صادراتی محصول پل یاتیلن سنگین ایران 1395/9/10 - Get XML Data ۷ بار
۴ سیستم پشتیبان تصمیم (DSS) برای تامین سفارش کالاهای فیزیکی مشتریان در خرده فروشی الکترونیکی 1395/9/10 - Get XML Data ۹ بار
۵ پیامدهای الحاق ایران به سازمان جهانی تجارت در حوزه صنایع غذایی ایران (مورد کاوی صنایع غذایی استان آذربایجان شرقی) 1395/9/10 - Get XML Data ۵ بار
۶ عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک پارسیان 1395/9/10 - Get XML Data ۹ بار
۷ بررسی کارآمدی بازاریابی اینترنتی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران 1395/9/10 - Get XML Data ۵ بار
۸ بررسی ادراکات قیمت و کیفیت در تصمیمات رفتاری مشتریان بانک های دولتی و خصوصی در ایران 1395/9/10 - Get XML Data ۴ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه