صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
چهارشنبه 25 تیر 1404
فهرست مقالات
مدیریت بازاریابی
، 1387، جلد ۴، شماره ۶
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
بررسی نقش تبلیغات بر روی افزایش فروش شرکت ها و ارائه مدلی ریاضی جهت سنجش تاثیر آن بر روی سو دآوری
1402/11/13
-
۰ بار
۲
بررسی تاثیر جنسیت بر میزان وفاداری مشتریان بانک پارسیان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه مند
1395/9/10
-
۳ بار
۳
بررسی نقش خصوصیات کیفی محصولات غذایی سنتی (با اسم حمایت شده از مبدأ) بر رفتار مصرف کننده
1395/9/10
-
۴ بار
۴
بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی مصرف کننده بر رفتار خرید در فروشگاه های زنجیره ای
1395/9/10
-
۳ بار
۵
ارزیابی تاثیر تصویر ذهنی ادراک شده مصرف کنندگان از شرکت بر تعمیم نام تجاری
1395/9/10
-
۹ بار
۶
تاثیر رویکردهای بازار محوری و کارآفرینی بر نوآوری: مورد قطعه سازان خودرو
1395/9/10
-
۴ بار
۷
مدلی برای تعیین و اولویت بندی عوامل موثر در بازاریابی مالیاتی و افزایش رضایت مودیان سازمان امور مالیاتی کشور
1395/9/10
-
۷ بار
۸
بازاریابی معاصر در ایران: بررسی روایی بازاریابی رابطه مند (مراوده مند) در شرکت های بزرگ تولیدی
1395/9/10
-
۴ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه