فهرست مقالات


مدیریت بازاریابی، 1387، جلد ۴، شماره ۶
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ بررسی نقش تبلیغات بر روی افزایش فروش شرکت ها و ارائه مدلی ریاضی جهت سنجش تاثیر آن بر روی سو دآوری 1402/11/13 - Get XML Data ۰ بار
۲ بررسی تاثیر جنسیت بر میزان وفاداری مشتریان بانک پارسیان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه مند 1395/9/10 - Get XML Data ۳ بار
۳ بررسی نقش خصوصیات کیفی محصولات غذایی سنتی (با اسم حمایت شده از مبدأ) بر رفتار مصرف کننده 1395/9/10 - Get XML Data ۴ بار
۴ بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی مصرف کننده بر رفتار خرید در فروشگاه های زنجیره ای 1395/9/10 - Get XML Data ۳ بار
۵ ارزیابی تاثیر تصویر ذهنی ادراک شده مصرف کنندگان از شرکت بر تعمیم نام تجاری 1395/9/10 - Get XML Data ۹ بار
۶ تاثیر رویکردهای بازار محوری و کارآفرینی بر نوآوری: مورد قطعه سازان خودرو 1395/9/10 - Get XML Data ۴ بار
۷ مدلی برای تعیین و اولویت بندی عوامل موثر در بازاریابی مالیاتی و افزایش رضایت مودیان سازمان امور مالیاتی کشور 1395/9/10 - Get XML Data ۷ بار
۸ بازاریابی معاصر در ایران: بررسی روایی بازاریابی رابطه مند (مراوده مند) در شرکت های بزرگ تولیدی 1395/9/10 - Get XML Data ۴ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه