فهرست مقالات


مدیریت بازاریابی، 1389، جلد ۵، شماره ۹
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ عوامل موثر بر تفکر استراتژیک 1396/10/10 - Get XML Data ۲ بار
۲ ارزیابی تاثیر طبقه برند، شناخت برند و قیمت، بر ارزش موردانتظار و تمایلات رفتاری خریداران گوشی موبایل (مطالعه موردی: دانشجویان) 1396/10/10 - Get XML Data ۲ بار
۳ عوامل مؤثر برحفظ مشتریان شرکت های اپراتور تلفن همراه 1396/10/10 - Get XML Data ۲ بار
۴ عوامل مؤثر بر شکل گیری نگرش مصرف کننده نسبت به بانکداری الکترونیک 1396/10/10 - Get XML Data ۲ بار
۵ فناوری توزیع داده ها به روش مگا و سامانه های پشتیبانی از تصمیم 1396/10/10 - Get XML Data ۲ بار
۶ چارچوب جدید استراتژی نام گذاری بین المللی 1396/10/10 - Get XML Data ۲ بار
۷ بررسی دانش مصرف کننده نسبت به قیمت محصولات از نظر عوامل موثر برآن 1396/10/10 - Get XML Data ۲ بار
۸ ارایه مدل ریاضی طرح ریزی خدمات پس از فروش 1396/10/10 - Get XML Data ۲ بار
۹ ارزیابی مکانیزم میانجی گری کیفیت ارتباط و تعدیل اثرات تجربه اولیه در خدمات ISP 1396/10/10 - Get XML Data ۲ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه