فهرست مقالات


مدیریت بازاریابی، 1390، جلد ۶، شماره ۱۰
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ ارزیابی تاثیر بازارگرایی ، نوآوری و وفاداری مشتری بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی: گروه پوشاک پل) 1396/10/10 - Get XML Data ۳ بار
۲ ارزیابی رابطه بین ویژگی های برنامه وفاداری، رضایت از فروشگاه و وفاداری به فروشگاه (مطالعه موردی : فروشگاه رفاه اراک) 1396/10/10 - Get XML Data ۳ بار
۳ بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند از جانب مشتریان با استفاده از روش تحلیل عاملی 1396/10/10 - Get XML Data ۲ بار
۴ بررسی تاثیر عوامل زمینه ای، وفاداری به برند و تغییر دادن برند بر روی تصمیم خرید مصرف کنندگان جوان 1396/10/10 - Get XML Data ۴ بار
۵ اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان با استفاده ا ز مدل ECSI 1396/10/10 - Get XML Data ۴ بار
۶ تدوین استراتژی نظام مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کارت امتیازی متوازن در شرکت ساپکو 1396/10/10 - Get XML Data ۳ بار
۷ جذابیت خدمات شخصی سازی شده برای استفاده کنندگان تلفن های همراه و تاثیر آن بر رفتار تغییر خدمات دهندگان از سوی مشتریان 1396/10/10 - Get XML Data ۴ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه