فهرست مقالات


مدیریت بازاریابی، 1390، جلد ۶، شماره ۱۱
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ ارزیابی تاثیر تصویر ذهنی از کشور خاستگاه تولید، آگاهی از محصول و درگیری ذهنی (پیچیدگی) محصول بر تصمیم خرید مصرف کنندگان 1396/10/10 - Get XML Data ۴ بار
۲ بررسی تاثیر کیفیت خدمات پس از فروش بر تمایلات رفتاری خریداران تجهیزات آزمایشگاهی 1396/10/10 - Get XML Data ۲ بار
۳ مفهوم پردازی نقش فرد کارآفرین در بازاریابی کسب و کارهای خانگی محور 1396/10/10 - Get XML Data ۳ بار
۴ بررسی برخی از عوامل حاصل از کیفیت ارتباط کارکنان- مشتریان در صنعت هتلداری با استفاده از منطق فازی 1396/10/10 - Get XML Data ۵ بار
۵ بررسی تاثیر احساسات و ادراک از نام نشان تجاری (برند) در خرید عطرهای زنانه و مردانه 1396/10/10 - Get XML Data ۲ بار
۶ بررسی میزان سازگاری سیستم پشتیبان بازاریابی و روش های حل مسئله در سیستم های مورد استفاده قطعه سازان خودرو 1396/10/10 - Get XML Data ۳ بار
۷ بررسی ادراکات مصرف کنندگان از خدمات بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی در مناطق جنوبی استان کرمان 1396/10/10 - Get XML Data ۲ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه