فهرست مقالات


مدیریت بازاریابی، 1390، جلد ۶، شماره ۱۲
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ تاثیر جاذبه های فروش نرم و سخت آگهی های تجاری بر قصد خرید مصرف کنندگان 1396/10/10 - Get XML Data ۳ بار
۲ بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید محصولات سبز در جوانان (بررسی موردی شهر تهران) 1396/10/10 - Get XML Data ۳ بار
۳ نقش رضایت احساسی در تمایلات رفتاری مشتریان در ارتباط با کیفیت خدمت در صنعت هتل داری 1396/10/10 - Get XML Data ۳ بار
۴ بررسی نقش اعتماد الکترونیک و هنجار ذهنی در پذیرش وب سایت تجارت الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی: شرکت قطارهای مسافربری رجاء) 1396/10/10 - Get XML Data ۴ بار
۵ تعیین نوع تصمیم‌گیری غالب برای خرید در انواع سبک‌های روان نگاشتی والس (برخوردار از منابع کم ) 1396/10/10 - Get XML Data ۴ بار
۶ بررسی تاثیر ابزارهای سنتی بازاریابی سیاسی بر رفتار رای دهندگان 1396/10/10 - Get XML Data ۵ بار
۷ بررسی مقایسه ای رابطه بازارگرایی توسعه یافته (EMO) با ارزش افزوده اقتصادی تعدیل شده (REVA) و نرخ بازده دارایی ها (ROA) در شرکت های تولیدی 1396/10/10 - Get XML Data ۴ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه