• صفحه اصلی
  • درباره پایگاه
  • فهرست سامانه ها
  • الزامات سامانه ها
  • فهرست سازمانی
  • تماس با ما
  • JCR 2016
  • جستجوی مقالات
شنبه 28 تیر 1404

فهرست مقالات


مدیریت بازاریابی، 1391، جلد ۶، شماره ۱۳
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ بررسی رابطه استرس نقش با مشتری مداری و عملکرد شغلی فروشندگان در خرده فروشی ها 1396/10/10 - Get XML Data ۲ بار
۲ تبلیغ ناملموس برند و تاثیر آن بر انتخاب مصرف کننده 1396/10/10 - Get XML Data ۶ بار
۳ بررسی تاثیرات تطابق ادراکی در همکاری های مشترک بازاریابی 1396/10/10 - Get XML Data ۲ بار
۴ بررسی عوامل و نتایج رفتار های فرانقشی مشتریان خدمات 1396/10/10 - Get XML Data ۸ بار
۵ بررسی رابطه میان درگیری ذهنی محصول و تعهد به نام و نشان تجاری (برند) (مطالعه موردی: اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تهران) 1396/10/10 - Get XML Data ۳ بار
۶ بررسی تاثیر عوامل موثر بر بازاریابی رابطه مند در روابط کامل خریدار- فروشنده 1396/10/10 - Get XML Data ۳ بار
۷ تعیین عوامل تاثیرگذار روی ارزش ویژه نام و نشان تجاری در صنعت شکلات ایران 1396/10/10 - Get XML Data ۳ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه

Remember

ارسال پیام برخط

در صورت مشاهده هر نوع اشکال در داده های پایگاه و یا برای ارسال نظرات و پیشنهاد های خود می توانید با پر کردن فرم تماس ما را در جریان قرار دهید.
برای پر کردن فرم تماس اینجا را کلیک کنید.

آمار پایگاه

نمایه شده در ISI 135
نمایه شده در PubMed 109
نمایه شده در Scopus 191
کاربران برخط 913
بازدید امروز 20581
بازدید کل 32683187

اطلاعات تماس

آدرس : تهران، سعادت آباد، بلوار پاکنژاد شمالی، بالاتر از میدان سرو، نبش کوچه ندا، پلاک ۶۸، ساختمان جاوید، واحد ۱۶
پست الکترونیک: yektaweb-AT-gmail.com

توجه

کلیه حقوق این وب سایت و مطالب آن متعلق به شرکت یکتاوب بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و برنامه نویسی: یکتاوب افزار شرق