فهرست مقالات


مدیریت بازاریابی، 1390، جلد ۷، شماره ۱۴
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ بررسی تاثیر احساسی گفته های شفاهی مثبت و منفی بر روی مشتریان بالقوه 1396/10/10 - Get XML Data ۲ بار
۲ کاوش خصوصیات مشتریان بانکداری خرد با استفاده از تکنیک های داده کاوی 1396/10/10 - Get XML Data ۲ بار
۳ ارزیابی میزان وفاداری مشتریان فروشگاه های زنجیره ای رفاه و شهروند (مطالعه فروشگاه های منتخب شهر تهران) 1396/10/10 - Get XML Data ۲ بار
۴ جایگاه خدمات بانکداری اینترنتی (IBS) در بازار جوانان (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین) 1396/10/10 - Get XML Data ۲ بار
۵ طراحی مدل معادلات ساختاری رقابت پذیری در سطح واحدهای ستادی شرکت های بیمه شهر تهران 1396/10/10 - Get XML Data ۲ بار
۶ بررسی تاثیر تداعی توانایی شرکت و آگاهی از برند بر تمایل به خرید مجدد و نقش میانجی درک از کیفیت محصول و تداعی برند در فرآیند تصمیم گیری خرید 1396/10/10 - Get XML Data ۲ بار
۷ چگونگی ورود به بازارهای جدید با استفاده از تاثیر خدمات اقتصادی دولت سیار در صنعت توریسم (مطالعه موردی: منطقه آزاد کیش) 1396/10/10 - Get XML Data ۲ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه