فهرست مقالات


مدیریت بازاریابی، 1391، جلد ۷، شماره ۱۵
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی از تلفیق دو مدل "پذیرش تکنولوژی" و "تئوری رفتار برنامه ریزی شده" با ریسک و سود ادراک شده توسط مصرف کننده 1396/10/10 - Get XML Data ۵ بار
۲ مدل وب سایت مناسب انتخاب وب سایت مناسب جهت انتشار تبلیغ اینترنتی 1396/10/10 - Get XML Data ۶ بار
۳ بررسی تاثیر استراتژی تعمیم برند بر تصویر آن در حوزه محصولات تند مصرف و خدمات 1396/10/10 - Get XML Data ۴ بار
۴ رابطه بین لوازم جانبی خودرو با ارزیابی مصرف کننده از کالا 1396/10/10 - Get XML Data ۳ بار
۵ بررسی تاثیر ارزش مبتنی بر فایده و ارزش لذت جویانه بر نگرش کلی مشتریان مراکز خرید (مطالعه موردی: هایپر استار) 1396/10/10 - Get XML Data ۱۷ بار
۶ بررسی تاثیر عوامل منتخب بر قصد خرید محصولات سبز 1396/10/10 - Get XML Data ۷ بار
۷ بررسی تاثیر احترام و تفاهم بر کیفیت ارتباط ادراک شده از سوی مراجعان موسسات خدمات درمانی کوچک (مطالعه موردی: دندانپزشکی های شهراراک) 1396/10/10 - Get XML Data ۲ بار
۸ مقایسه گرایش به بازار در بانک های خصوصی و دولتی و تاثیر آن بر کیفیت خدمات بانکی (مطالعه موردی: شهر یزد) 1396/10/10 - Get XML Data ۴ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه