صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
سه شنبه 29 اسفند 1402
فهرست مقالات
مدیریت بازاریابی
، 1391، جلد ۷، شماره ۱۵
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی از تلفیق دو مدل "پذیرش تکنولوژی" و "تئوری رفتار برنامه ریزی شده" با ریسک و سود ادراک شده توسط مصرف کننده
1396/10/10
-
۵ بار
۲
مدل وب سایت مناسب انتخاب وب سایت مناسب جهت انتشار تبلیغ اینترنتی
1396/10/10
-
۶ بار
۳
بررسی تاثیر استراتژی تعمیم برند بر تصویر آن در حوزه محصولات تند مصرف و خدمات
1396/10/10
-
۴ بار
۴
رابطه بین لوازم جانبی خودرو با ارزیابی مصرف کننده از کالا
1396/10/10
-
۳ بار
۵
بررسی تاثیر ارزش مبتنی بر فایده و ارزش لذت جویانه بر نگرش کلی مشتریان مراکز خرید (مطالعه موردی: هایپر استار)
1396/10/10
-
۱۷ بار
۶
بررسی تاثیر عوامل منتخب بر قصد خرید محصولات سبز
1396/10/10
-
۷ بار
۷
بررسی تاثیر احترام و تفاهم بر کیفیت ارتباط ادراک شده از سوی مراجعان موسسات خدمات درمانی کوچک (مطالعه موردی: دندانپزشکی های شهراراک)
1396/10/10
-
۲ بار
۸
مقایسه گرایش به بازار در بانک های خصوصی و دولتی و تاثیر آن بر کیفیت خدمات بانکی (مطالعه موردی: شهر یزد)
1396/10/10
-
۴ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه