فهرست مقالات


مدیریت بازاریابی، 1391، جلد ۷، شماره ۱۶
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ مدل پذیرش تکنولوژی توسعه یافته جهت اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (مطالعه موردی: شعب بانک تجارت شهرستان یزد) 1396/10/10 - Get XML Data ۴ بار
۲ طراحی الگوی انتخاب بازارهای هدف صادراتی برای محصولات سینمایی کشور 1396/10/10 - Get XML Data ۳ بار
۳ بررسی تاثیر اعتماد و ریسک ادراک شده بر پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی در بین مشتریان بانک های شهرستان اراک 1396/10/10 - Get XML Data ۳ بار
۴ بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک های خصوصی بر اساس مدل سازمان های پاسخ گوی سریع 1396/10/10 - Get XML Data ۲ بار
۵ بررسی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های بیمه (مطالعه موردی: بیمه سامان) 1396/10/10 - Get XML Data ۳ بار
۶ میزان حاکمیت مولفه های بازاریابی داخلی و تاثیر آن بر توسعه کیفیت خدمات در بیمارستان افشار یزد 1396/10/10 - Get XML Data ۵ بار
۷ ارائه ی یک مدل پیشنهادی برای پذیرش بانکداری همراه از دیدگاه مشتریان و مقایسه ی آن با مدل های مطرح جهانی 1396/10/10 - Get XML Data ۲ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه