صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
چهارشنبه 25 تیر 1404
فهرست مقالات
مدیریت بازاریابی
، 1392، جلد ۷، شماره ۱۷
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
بررسی تاثیر ارزش های خرید مصرف کنندگان بر رضایت، وفاداری، گفته های کوچه و بازار و سهم از سبد خرید
1396/10/10
-
۳ بار
۲
بررسی تاثیر ارزش های لذت جویانه بر رفتار خرید مصرف کنندگان
1396/10/10
-
۲ بار
۳
بررسی تاثیر کشور خاستگاه تولید بر رفتار مصرف کننده: ارزیابی نقش تعدیل گرانه میزان درگیری محصول و میزان آشنایی با محصول بر تاثیر کشور خاستگاه تولید بر ارزیابی محصول و نیات رفتاری مشتریان
1396/10/10
-
۲ بار
۴
ارایه مدل عوامل اصلی موفقیت در صادرات از دیدگاه صادر کنندگان در ایران
1396/10/10
-
۲ بار
۵
بررسی رابطه بین کشور مبدأ و ارزش برند (مطالعه موردی: گراد)
1396/10/10
-
۲ بار
۶
بررسی رابطه بین به کارگیری متریک های بازاریابی از منظر نوآوری و میزان تحقق هدف مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل گارتنر در بانک سپه شهر اصفهان
1396/10/10
-
۲ بار
۷
بررسی اثر تصویر ذهنی از شبکه بانک بر فرآیندکیفیت- رضایتمندی- وفاداری مشتریان در شعب بانک کار آفرین استان های مازندران و گلستان
1396/10/10
-
۲ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه