فهرست مقالات


مدیریت بازاریابی، 1392، جلد ۷، شماره ۱۷
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ بررسی تاثیر ارزش های خرید مصرف کنندگان بر رضایت، وفاداری، گفته های کوچه و بازار و سهم از سبد خرید 1396/10/10 - Get XML Data ۳ بار
۲ بررسی تاثیر ارزش های لذت جویانه بر رفتار خرید مصرف کنندگان 1396/10/10 - Get XML Data ۲ بار
۳ بررسی تاثیر کشور خاستگاه تولید بر رفتار مصرف کننده: ارزیابی نقش تعدیل گرانه میزان درگیری محصول و میزان آشنایی با محصول بر تاثیر کشور خاستگاه تولید بر ارزیابی محصول و نیات رفتاری مشتریان 1396/10/10 - Get XML Data ۲ بار
۴ ارایه مدل عوامل اصلی موفقیت در صادرات از دیدگاه صادر کنندگان در ایران 1396/10/10 - Get XML Data ۲ بار
۵ بررسی رابطه بین کشور مبدأ و ارزش برند (مطالعه موردی: گراد) 1396/10/10 - Get XML Data ۲ بار
۶ بررسی رابطه بین به کارگیری متریک های بازاریابی از منظر نوآوری و میزان تحقق هدف مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل گارتنر در بانک سپه شهر اصفهان 1396/10/10 - Get XML Data ۲ بار
۷ بررسی اثر تصویر ذهنی از شبکه بانک بر فرآیندکیفیت- رضایتمندی- وفاداری مشتریان در شعب بانک کار آفرین استان های مازندران و گلستان 1396/10/10 - Get XML Data ۲ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه