فهرست مقالات


مدیریت بازاریابی، 1392، جلد ۸، شماره ۱۹
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ بررسی تاثیر تصویر ذهنی از کشور خاستگاه نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری (موردکاوی: شرکت ایران خودرودیزل- مینی بوس کروز) 1396/10/10 - Get XML Data ۳ بار
۲ ارائه مدل مفهومی رفتار مصرف کننده در خرید الکترونیکی 1396/10/10 - Get XML Data ۷ بار
۳ تاثیر رضایت و بی تفاوتی (اینرسی) بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: گوشی تلفن همراه) 1396/10/10 - Get XML Data ۳ بار
۴ تعیین عوامل موثر بر بازاریابی محصولات شناسنامه دار (مطالعه موردی: تخم مرغ نشان دار شهر تهران) 1396/10/10 - Get XML Data ۶ بار
۵ موضع یابی استراتژیک برند بانک صادرات از دیدگاه مشتریان حقوقی- واحدهای تولیدی خراسان جنوبی 1396/10/10 - Get XML Data ۲ بار
۶ بررسی تاثیر ارزیابی های شناختی و عاطفی بر تمایلات رفتاری 1396/10/10 - Get XML Data ۳ بار
۷ بررسی هماهنگی میان استراتژی های سطح کسب و کار و بازارگرایی در چارچوب مراحل چرخه عمر سازمان 1396/10/10 - Get XML Data ۴ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه