فهرست مقالات


مدیریت بازاریابی، 1392، جلد ۸، شماره ۲۰
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ بررسی عوامل تاثیرگذار بر خرید ناگهانی لوازم آرایشی 1396/10/10 - Get XML Data ۲ بار
۲ ارائه مدلی جهت شناسایی ابعاد کیفیت خدمات در بانکداری تکنولوژی محور از دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی- واحد اراک) 1396/10/10 - Get XML Data ۳ بار
۳ شناسایی عوامل موثر بر استقبال شرکت های تجاری از بیلبوردهای تبلیغاتی برون شهری استان هرمزگان (مطالعه موردی: شرکت های تبلیغاتی) 1396/10/10 - Get XML Data ۳ بار
۴ وابستگی عاطفی مصرف کنندگان به برند: پیش نیازها و نتایج 1396/10/10 - Get XML Data ۲ بار
۵ بررسی تاثیر کیفیت خدمات اتوماتیک بر تعهد مشتریان در صنعت بانکداری 1396/10/10 - Get XML Data ۵ بار
۶ تعیین ارتباط بین تصویر ذهنی از فروشگاه، بعد مسافت، رضایت مشتری و نیات رفتاری خریداران (مطالعه موردی فروشگاه زنجیره ای شهروند تهران) 1396/10/10 - Get XML Data ۶ بار
۷ بررسی تاثیر انواع تبلیغات رسانه ای به عنوان یکی از استراتژی های بازاریابی در رفتار خریداران خودروی سواری 1396/10/10 - Get XML Data ۲ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه