فهرست مقالات


مدیریت بازاریابی، 1393، جلد ۹، شماره ۲۲
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ توسعه یک مدل جهت استقرار نرم افزار به عنوان خدمت 1395/9/10 - Get XML Data ۳ بار
۲ شناسایی عوامل موثر بر رضایت مشتریان پردرآمد (مورد مطالعه: خریداران آپارتمان در شهر تبریز) 1395/9/10 - Get XML Data ۳ بار
۳ بررسی و ارزیابی عوامل موثر بر مدیریت بازاریابی جذب نقدینگی با استفاده از تکنیک TOPSIS و AHP (مطالعه موردی: بانک تجارت) 1395/9/10 - Get XML Data ۶ بار
۴ بررسی هوشمندی رقابتی از منظر کار آفرینان (برمبنای مدل سازی معادلات ساختاری) 1395/9/10 - Get XML Data ۵ بار
۵ بررسی عوامل موثر بر افزایش اعتماد مشتریان در خرید کالا و خدمات اینترنتی 1395/9/10 - Get XML Data ۵ بار
۶ بررسی تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان به وفاداری مشتریان (بانک پاسارگاد اهواز) 1395/9/10 - Get XML Data ۳ بار
۷ تاثیر ابعاد جو سازمانی بر تحقق قول برند (مطالعه موردی: بانک مسکن) 1395/9/10 - Get XML Data ۳ بار
۸ درگیری ذهنی مصرف کننده و تصمیم‌گیری خرید (مطالعه موردی: تلفن همراه) 1395/9/10 - Get XML Data ۴ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه