فهرست مقالات


مدیریت بازاریابی، 1393، جلد ۹، شماره ۲۳
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ بررسی رابطه اعتماد و اطمینان مصرف کننده بر پذیرش برندهای خرده فروشی (مطالعه موردی: هاکوپیان) 1395/9/10 - Get XML Data ۷ بار
۲ ارزیابی و اولویت بندی مولفه های موثر در پذیرش شخصیتهای مشهور در برنامه های تبلیغاتی از دیدگاه مصرف کننده 1395/9/10 - Get XML Data ۵ بار
۳ رابطه نقش کارمندان در تشویق رفتارهای شهروندی مشتریان (مورد مطالعه بانک تجارت شعب ممتاز و درجه یک شهر تهران) 1395/9/10 - Get XML Data ۷ بار
۴ تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان از دیدگاه خریداران لوازم خانگی 1395/9/10 - Get XML Data ۵ بار
۵ بررسی رابطه عزت نفس، نفوذ اجتماعی و رضایت از زندگی با تمایل به خرید تفننی 1395/9/10 - Get XML Data ۴ بار
۶ بررسی تاثیر همسویی استراتژی های بازاریابی بر زنجیره تامین و عملکرد سازمان (مطالعه موردی: گروه صنعتی انتخاب) 1395/9/10 - Get XML Data ۸ بار
۷ تبیین نقش رفتار شهروندی سازمانی در ارزش ویژه برند مبتنی مشتری 1395/9/10 - Get XML Data ۶ بار
۸ بررسی رابطه بین برند و مصرف ‌کننده (مورد مطالعه لوازم خانگی برقی) 1395/9/10 - Get XML Data ۴ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه