صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
سه شنبه 25 اردیبهشت 1403
فهرست مقالات
مدیریت بازاریابی
، 1393، جلد ۹، شماره ۲۳
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
بررسی رابطه اعتماد و اطمینان مصرف کننده بر پذیرش برندهای خرده فروشی (مطالعه موردی: هاکوپیان)
1395/9/10
-
۷ بار
۲
ارزیابی و اولویت بندی مولفه های موثر در پذیرش شخصیتهای مشهور در برنامه های تبلیغاتی از دیدگاه مصرف کننده
1395/9/10
-
۵ بار
۳
رابطه نقش کارمندان در تشویق رفتارهای شهروندی مشتریان (مورد مطالعه بانک تجارت شعب ممتاز و درجه یک شهر تهران)
1395/9/10
-
۷ بار
۴
تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان از دیدگاه خریداران لوازم خانگی
1395/9/10
-
۵ بار
۵
بررسی رابطه عزت نفس، نفوذ اجتماعی و رضایت از زندگی با تمایل به خرید تفننی
1395/9/10
-
۴ بار
۶
بررسی تاثیر همسویی استراتژی های بازاریابی بر زنجیره تامین و عملکرد سازمان (مطالعه موردی: گروه صنعتی انتخاب)
1395/9/10
-
۸ بار
۷
تبیین نقش رفتار شهروندی سازمانی در ارزش ویژه برند مبتنی مشتری
1395/9/10
-
۶ بار
۸
بررسی رابطه بین برند و مصرف کننده (مورد مطالعه لوازم خانگی برقی)
1395/9/10
-
۴ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه