فهرست مقالات


مدیریت بازاریابی، 1393، جلد ۹، شماره ۲۵
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ بررسی رابطه بین رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در صنعت بانکداری خصوصی ایران (تجزیه و تحلیل بر اساس مدل تلفیقی سروکوآل) 1395/9/10 - Get XML Data ۶ بار
۲ تاثیر رسانه های اجتماعی بر شاخصه های جامعه برندی، شیوه های ارزش آفرینی، اعتماد و وفاداری به برند (مطالعه موردی مقایسه گوشی موبایل اَپل)آیفون( و سامسونگ (گلکسی)) 1395/9/10 - Get XML Data ۵ بار
۳ ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان (خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران) 1395/9/10 - Get XML Data ۶ بار
۴ بررسی تاثیر خدمات لذت بخش و اعتماد بر وفاداری مشتریان 1395/9/10 - Get XML Data ۷ بار
۵ بررسی تاثیر بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی: یک شرکت خدماتی) 1395/9/10 - Get XML Data ۶ بار
۶ ارزیابی مدیریت خدمات بانکی با استفاده از مدیریت دانش و بانکداری همراه در بانک ملت 1395/9/10 - Get XML Data ۴ بار
۷ رتبه بندی روش های ارزش گذاری نام تجاری از دید مشتریان صنعت مالی 1395/9/10 - Get XML Data ۵ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه