فهرست مقالات


مدیریت بازاریابی، 1394، جلد ۱۰، شماره ۲۶
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس 1395/9/10 - Get XML Data ۱۱ بار
۲ ارائه مدلی برای رویگردانی مشتریان از بانک ملی با استفاده از معادلات ساختاریافته (مطالعه موردی: شعب بانک ملی استان ایلام) 1395/9/10 - Get XML Data ۴ بار
۳ تاثیر عناصر آمیخته رسانه بر ارزش ویژه برند خدمات (مطالعه موردی بانک سینا) 1395/9/10 - Get XML Data ۹ بار
۴ عوامل موثر بر رفتار انتخابی مصرف کننده با توجه به محصولات سبز مبتنی برتئوری ارزش مصرف 1395/9/10 - Get XML Data ۴ بار
۵ توسعه برند و نقش تبلیغات بازرگانی (مطالعه موردی: محصولات شرکت تبرک) 1395/9/10 - Get XML Data ۴ بار
۶ تاثیر تبلیغات شفاهی بر تمایل به استفاده از خدمات بیمه در میان مشتریان شرکت های بیمه شهر رشت 1395/9/10 - Get XML Data ۶ بار
۷ تحلیل نقش واسطه‌ای رضایت شغلی و تعهد سازمانی در رابطه بین بازاریابی داخلی و مشتری گرایی کارکنان (مطالعه موردی: شرکت های پخش دارویی و غذایی) 1395/9/10 - Get XML Data ۳ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه