فهرست مقالات


مدیریت بازاریابی، 1394، جلد ۱۰، شماره ۲۸
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی 1395/9/10 - Get XML Data ۴ بار
۲ بررسی تاثیر رضایتمندی و اعتماد بر وفاداری مشتریان در سازمان های خدماتی (مطالعه موردی شعب بانک ملی در شهر اراک) 1395/9/10 - Get XML Data ۶ بار
۳ بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری از طریق تلفن همراه 1395/9/10 - Get XML Data ۸ بار
۴ بررسی تاثیر ابعاد ادراک قیمت بر خبرگی قیمت و میزان لذت بخشی خرید 1395/9/10 - Get XML Data ۴ بار
۵ ارائه رویکردی مبتنی بر منطق فازی برای ارزیابی میزان رضایت مشتری 1395/9/10 - Get XML Data ۴ بار
۶ راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتری؛ محصولات لپ تاپ، گوشی همراه و خودرو 1395/9/10 - Get XML Data ۸ بار
۷ تحلیل تاثیر تبلیغات اینترنتی بر بازار صنعتی در ایران با تکنیک دیماتل فازی و رویکرد سیستمی: مطالعه موردی سایت های تبلیغاتی ایران 1395/9/10 - Get XML Data ۵ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه