فهرست مقالات


مدیریت بازاریابی، 1394، جلد ۱۰، شماره ۲۹
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق افزایش سرمایه‌های فکری گروه خودروسازی سایپا 1395/9/10 - Get XML Data ۴ بار
۲ ارائه و تحلیل الگویی برای تاثیر رفتار اخلاقی فروش بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بیمه پارسیان در شهر شیراز) 1395/9/10 - Get XML Data ۶ بار
۳ بررسی ارتباطات دهان به دهان در خرید گوشی GLX G۵ از نمایندگی های مربوطه در سطح شهر اصفهان 1395/9/10 - Get XML Data ۶ بار
۴ بررسی تاثیر ابعاد عینی پرداخت الکترونیک بر استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیک با نقش میانجی امنیت ادراک شده و اعتماد ادراک شده پرداخت الکترونیک در شعب بانک ملت شهرستان ساری 1395/9/10 - Get XML Data ۸ بار
۵ ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران 1395/9/10 - Get XML Data ۷ بار
۶ شناسایی و اولویت بندی ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در صنایع غذایی با استفاده از تکنیکAHP- FUZZY (صنایع غذایی دینا) 1395/9/10 - Get XML Data ۶ بار
۷ نگرش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران نسبت به خرید اینترنتی بر اساس توسعه مدل پذیرش تکنولوژی و تعیین تاثیر جنسیت بر آن 1395/9/10 - Get XML Data ۱۱ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه